Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit: war det kan se ut som du bare får kreditt for pcene på det ene lanet (3.6Mppd lanet). Jeg ville derfor startet å undersøkt evt hvorfor du ikke får poeng fra de andre to. Står det at jobbene er sendt avgårde i loggen? Er du på et lan som kobler ut nattestid?

http://norgesavisen.no/kur-mot-kreft-oppdaget-men-ingen-ser-ut-til-a-bry-seg/

Endret av Crawler123
Lenke til kommentar

En av de andre er for eks hjemme.

Trur kanskje en pc har bad wu som den begynner på 0% om og om igjen.

Sjekket logger på 5-7pcer nå og ingen erroro siste dagene. Får kanskje reboote og slette jobbene på alle.

Lenke til kommentar

Jeg har vel sagt dette tidligere, men nå må jeg dessverre gjøre alvor av å gå over til kun natt folding. Det begynner rett og slett å bli for varmt her nede. Temperatur i PC rommet nærmer seg igjen 30 grader, og etter som dette er PC'er som er i daglig bruk, blir det for varmt å sitte her og bruke dem.

Dog har jeg nesten greid å fordoble poeng summen min siden midten av mars, så jeg er førnøyd. Mangler ca 100k poeng for å bryte 30 millioner grensen, så ikke verst for en "normal" PC bruker å oppnå så mye.

Edit: I tillegg ligger vi an til ny månedsrekord hvis teamet forsetter slik, burde oppnå ca 650 millioner poeng, mulig mer, jeg har satt ny dagsrekord med 552k poeng, og med litt flaks blir den ny månedsrekorrd før jeg oser på arbeid i Kina. :thumbup:

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Du kjører p9101 som ikke har mye poeng, er nok det som er årsaken.

Ville tru HFM stemmer, mener jeg har kjørt de lenge nå da advance gir best med poeng for samme TEF som beta dermed fler poeng og like mange WU.

Lenke til kommentar

Jeg har vel sagt dette tidligere, men nå må jeg dessverre gjøre alvor av å gå over til kun natt folding.

Dog har jeg nesten greid å fordoble poeng summen min siden midten av mars, så jeg er førnøyd. Mangler ca 100k poeng for å bryte 30 millioner grensen, så ikke verst for en "normal" PC bruker å oppnå så mye.

Takk igjen Chavalito.

Du har jo i praksis produsert over 30 millioner poeng nå. Det er litt forsinkelse i stats så det synes ikke enda.

En 40 plass på statistikken for Team Hardware sier også sitt om innsatsen :w00t:

Lenke til kommentar

Kjetil, fikse luftkjøleren jeg? Itte søren, dette går på garanti da det er lekkasje i kondenser, og den akter jeg ikke å røre. Skal komme en tjom å se på den om en times tid, så vi får se hva han sier.

Sn1ken, siste stat hos Stanford sier jeg mangler ca 34k på 30 millioner, så kjører en liten stund til jeg.

At Titan Z er dyrere og varmere enn R9 295x2 er jo ingen stor overraskelse, Titan Z har jo ikke vannkjøler slik som 295x2. Hadde jo vært moro å vite temperatur på 295x2 uten vannkjøling.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Det er nok en grunn til at den må ha vann ^^

At Z ytet ca 2x 780ti SLI er nå en ting, men hva folder den som ?

Er det under 500K så vil jeg si man sparer en slott i maskina mot å betale 7-8-9K mer.

Får isåfall bra HK og cpu for 9k ^^

Lenke til kommentar

Du kjører p9101 som ikke har mye poeng, er nok det som er årsaken.

Ville tru HFM stemmer, mener jeg har kjørt de lenge nå da advance gir best med poeng for samme TEF som beta dermed fler poeng og like mange WU.

Nope, da jeg kjøret p9101 datt jeg som ett lodd på poengene, men produsert magen wuer.

Men dette liker jeg folkens, har selv 100/100. http://www.hardware.no/artikler/na-jekker-altibox-opp-farten-pa-fiberen-uten-prisokning/159864

Lenke til kommentar

Noe stemmer ikke, akkurat som war antyder. Det burde være lik poengsum mellom det HFm.net viser og det statistikken viser. Uavhengig av hvilke jobber som kommer ned. Stemmer "given credit" i loggen med det hfm viser?

Ta å se på meg war, se om jeg har det samme? Jeg ser ikke noe galt da, men jeg kjører p9408 og 9406 beta.

Har satt en på advanced får å teste. 2 timer igjen på jobb 9408.

Stat. til war viser helt annet mønster på ulik dato.

Endret av Crawler123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...