Crawler123 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 hmm.. på p9406, kanskje jeg må se til riggene selv. Takk for kjempe innsats foresten! 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Takk i like måte. Du kjører på som bare søren ser det ut som. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Av 240 ferdige jobber har jeg 3 bad wu, er normalt på beta og advanced? p9406 og 08. Run time, en uke og 12 timer. Endret 9. mai 2014 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Har faktisk restartet noen klienter selv i dag. Sto 99.99% på mitt 295x2 kort her nettopp også. Så da blir det 3 klienter jeg har restartet i dag. Den hadde stoppet på 43% i logg (men sto 99,99% i klient). Der den startet etter restart. Muilg det bare er tilfeldig, men det er litt mot normalt vil jeg si Endret 9. mai 2014 av Sn1ken Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Jeg får se hva som skjer med mine GPU'er, alle 3 kjører 9408, gjenstår ca 15 % på en GPU før den er ferdig, så .... Edit: P9408, 1609,0,8 fullførte uten problemer. Så kanskje det var en liten "hickup" med P9406. Endret 9. mai 2014 av Chavalito Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Jeg må si at jeg er imponert over teamet vårt nå, det blir foldet noe mektig her, dagsproduksjon i går var 25,084,880 poeng (697 WU), og uke produksjon kommer muligens til å passere 150 millioner ser det ut som. Kan bare si: Knall innstats av alle. Endret 10. mai 2014 av Chavalito 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Har faktisk restartet noen klienter selv i dag. Sto 99.99% på mitt 295x2 kort her nettopp også. Så da blir det 3 klienter jeg har restartet i dag. Den hadde stoppet på 43% i logg (men sto 99,99% i klient). Der den startet etter restart. Muilg det bare er tilfeldig, men det er litt mot normalt vil jeg si Ja, men du har da amd, hehe klarte ikke å dy meg Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Vel, snart ankommer det litt deler fra War og Sn1ken. Må si at jeg fortsatt ikke helt forstår hvem som tør å sende deler til en ukjent person (meg) med muffins som profilbilde og et brukernavn som ingen vet opphavet av x3Tusen takk for donasjonene Gleder meg til å få dette opp å kjøre! Er en fantastisk arbeidsvilje her, om å nå pallplass Utrolig innsats, og ikke minst utrolig med lagarbeid her. Tusen takk ^^ <3 Snart 17. mai og en del eksamener, så hvis delene ankommer midt under eksamen så får jeg bare vente til alt er ferdig 1 Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) på 2uker: 6 stk Amd kort: O bad wu 1 stk nvidia kort: 3stk bad wu hehe Ja det er flere av oss som har endel hardware liggende og fåe ikkw realisert ppd på de, da er det greit at andre kan få hardware så watt forbruket blir fordelt litt rundt Alt for lagets beste Bedre å gi bort hw til foldere enn å selge til gamere og andre Spiller innimellom selv, men for å sitere war så vet jeg at foldinga ikke kan settes på pause, så da blir det ikke spilling heller. Skal vi ikke gå sammen en gjeng å leie en leilighet inkl strøm heehe Endret 10. mai 2014 av Crawler123 Lenke til kommentar
War Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 HK og minne er pakket idag Sender alltid HW til kakeprofiler. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Jepp vet det er det men måtte bare trekke i han, hehe. Men nå det er sakt, 8x nvidia 3 bad wu og 301 ok på 1 uke 1 dag og 8 timer. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Jeg har ikke kommet så godt i gang her merker jeg. Dette på grunn av mye jobb og vannkjøling i pcen som betyr at den ikke står på uten at matmor er hjemme og tilstede. I kveld har jeg blitt beordret fri så da folder vi ihvertfall nå. Haha! Endret 10. mai 2014 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Niks, har ikke noe rote rom eller noe slikt. og det er særeie her i gården, ikke noe 50/50 her nei. Den derre er fordi hun ER advokat og kjenner de spanske lover mye bedre enn lille meg. Så det er litt sånn "trå varsom" plakat her. Uansett, ser at PPD ligger på ca 700k, så jeg er happy for øyeblikket. Og på tirsdag kommer nytt kabinett og ny PSU. Da gjelder det å trå varsomt, ellers blir det ikke Titan Z på deg til jul 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Da gjelder det å trå varsomt, ellers blir det ikke Titan Z på deg til jul Jeg trår så varsomt at selv ikke en katt kan høre meg når jeg "sniker" meg rundt. Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg har ikke kommet så godt i gang her merker jeg. Dette på grunn av mye jobb og vannkjøling i pcen som betyr at den ikke står på uten at matmor er hjemme og tilstede. I kveld har jeg blitt beordret fri så da folder vi ihvertfall nå. Haha! Maskinen min har stått på i 2år i strekk med vannkjøling, dag som natt, uten tilsyn. Men skjønner hva du mener, og det har mye å si hvilket oppsett og slikt en bruker. Eks ikke la en ek-sli bridge stå alene, den ga hk mitt en real dusj engang Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Lukket vann er nok bedre enn eget koblet? Skal jeg ha veske kjøling blir det det første. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Siden jeg leverte så dårlig igår hadde jeg trudd jeg skulle levere bra idag, neida 2mill bare om noen timer igjen Ser ikke galt ut heller, alt kjører som det skal. Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Bah. sliter med riggen som har 2x290x. Fåe bare black screen under innstallering av drivere og catalyst senter. Trodde psu hadde tatt kvelden (den er 6år) men nå etter å ha satt inn ny psu er problemmet det samme. Har prøvd så mye forskjellig nå, og er på jakt etter gode tips. Noen som har opplevd det samme? Det står skjerm i pcen og den er kontorpcen det er snakk om. Edit: tar meg enda en kald en for å dempe frustrasjonen Edit2; Jeg tror at det som initierte problemet var en restart som følge av win oppd. Tok tilbake oppdateringen og har satt oppd på manuel. Endret 10. mai 2014 av Crawler123 Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Bah. sliter med riggen som har 2x290x. Fåe bare black screen under innstallering av drivere og catalyst senter. Trodde psu hadde tatt kvelden (den er 6år) men nå etter å ha satt inn ny psu er problemmet det samme. Har prøvd så mye forskjellig nå, og er på jakt etter gode tips. Noen som har opplevd det samme? Det står skjerm i pcen og den er kontorpcen det er snakk om. Edit: tar meg enda en kald en for å dempe frustrasjonen Edit2; Jeg tror at det som initierte problemet var en restart som følge av win oppd. Tok tilbake oppdateringen og har satt oppd på manuel. Last ned AMD's eget program fra deres hjemmeside. Dette fjerner alt av AMD's drivere. Så Installerer du igjen. Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 tenker du på den der clean avinstall? eller hva den heter. Har prøvd den og funker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå