Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk restartet noen klienter selv i dag. Sto 99.99% på mitt 295x2 kort her nettopp også. Så da blir det 3 klienter jeg har restartet i dag. Den hadde stoppet på 43% i logg (men sto 99,99% i klient). Der den startet etter restart.

Muilg det bare er tilfeldig, men det er litt mot normalt vil jeg si :p

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Jeg får se hva som skjer med mine GPU'er, alle 3 kjører 9408, gjenstår ca 15 % på en GPU før den er ferdig, så ....

Edit: P9408, 1609,0,8 fullførte uten problemer. Så kanskje det var en liten "hickup" med P9406.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg er imponert over teamet vårt nå, det blir foldet noe mektig her, dagsproduksjon i går var 25,084,880 poeng (697 WU), og uke produksjon kommer muligens til å passere 150 millioner ser det ut som.

Kan bare si: Knall innstats av alle. :w00t:

Endret av Chavalito
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har faktisk restartet noen klienter selv i dag. Sto 99.99% på mitt 295x2 kort her nettopp også. Så da blir det 3 klienter jeg har restartet i dag. Den hadde stoppet på 43% i logg (men sto 99,99% i klient). Der den startet etter restart.

Muilg det bare er tilfeldig, men det er litt mot normalt vil jeg si :p

Ja, men du har da amd, hehe klarte ikke å dy meg :green:

Lenke til kommentar

Vel, snart ankommer det litt deler fra War og Sn1ken. Må si at jeg fortsatt ikke helt forstår hvem som tør å sende deler til en ukjent person (meg) med muffins som profilbilde og et brukernavn som ingen vet opphavet av x3

Tusen takk for donasjonene :) Gleder meg til å få dette opp å kjøre! Er en fantastisk arbeidsvilje her, om å nå pallplass :D

Utrolig innsats, og ikke minst utrolig med lagarbeid her. Tusen takk ^^ <3

Snart 17. mai og en del eksamener, så hvis delene ankommer midt under eksamen så får jeg bare vente til alt er ferdig :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

på 2uker:

6 stk Amd kort: O bad wu

1 stk nvidia kort: 3stk bad wu

hehe :)

Ja det er flere av oss som har endel hardware liggende og fåe ikkw realisert ppd på de, da er det greit at andre kan få hardware så watt forbruket blir fordelt litt rundt :) Alt for lagets beste :)

Bedre å gi bort hw til foldere enn å selge til gamere og andre ;) Spiller innimellom selv, men for å sitere war så vet jeg at foldinga ikke kan settes på pause, så da blir det ikke spilling heller. :D

Skal vi ikke gå sammen en gjeng å leie en leilighet inkl strøm :D heehe

Endret av Crawler123
Lenke til kommentar

Jeg har ikke kommet så godt i gang her merker jeg. Dette på grunn av mye jobb og vannkjøling i pcen som betyr at den ikke står på uten at matmor er hjemme og tilstede. :) I kveld har jeg blitt beordret fri så da folder vi ihvertfall nå. Haha!

Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar

Niks, har ikke noe rote rom eller noe slikt. og det er særeie her i gården, ikke noe 50/50 her nei.

Den derre :rofl: er fordi hun ER advokat og kjenner de spanske lover mye bedre enn lille meg. Så det er litt sånn "trå varsom" plakat her.

Uansett, ser at PPD ligger på ca 700k, så jeg er happy for øyeblikket. Og på tirsdag kommer nytt kabinett og ny PSU.

Da gjelder det å trå varsomt, ellers blir det ikke Titan Z på deg til jul :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke kommet så godt i gang her merker jeg. Dette på grunn av mye jobb og vannkjøling i pcen som betyr at den ikke står på uten at matmor er hjemme og tilstede. :) I kveld har jeg blitt beordret fri så da folder vi ihvertfall nå. Haha!

Maskinen min har stått på i 2år i strekk med vannkjøling, dag som natt, uten tilsyn. Men skjønner hva du mener, og det har mye å si hvilket oppsett og slikt en bruker. Eks ikke la en ek-sli bridge stå alene, den ga hk mitt en real dusj engang :)

Lenke til kommentar

Bah. sliter med riggen som har 2x290x. Fåe bare black screen under innstallering av drivere og catalyst senter. Trodde psu hadde tatt kvelden (den er 6år) men nå etter å ha satt inn ny psu er problemmet det samme.

Har prøvd så mye forskjellig nå, og er på jakt etter gode tips. :)

Noen som har opplevd det samme?

Det står skjerm i pcen og den er kontorpcen det er snakk om.

Edit: tar meg enda en kald en for å dempe frustrasjonen

Edit2; Jeg tror at det som initierte problemet var en restart som følge av win oppd. Tok tilbake oppdateringen og har satt oppd på manuel.

Endret av Crawler123
Lenke til kommentar

Bah. sliter med riggen som har 2x290x. Fåe bare black screen under innstallering av drivere og catalyst senter. Trodde psu hadde tatt kvelden (den er 6år) men nå etter å ha satt inn ny psu er problemmet det samme.

Har prøvd så mye forskjellig nå, og er på jakt etter gode tips. :)

Noen som har opplevd det samme?

Det står skjerm i pcen og den er kontorpcen det er snakk om.

Edit: tar meg enda en kald en for å dempe frustrasjonen

Edit2; Jeg tror at det som initierte problemet var en restart som følge av win oppd. Tok tilbake oppdateringen og har satt oppd på manuel.

Last ned AMD's eget program fra deres hjemmeside. Dette fjerner alt av AMD's drivere. Så Installerer du igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...