Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kortene hos meg blir ikke varmere enn i Windows, ligger på mellom 73 og 81 Celsius. Har nå også startet BA som gir i underkant av 100K med P8103 (stock frekvens på CPUer), og de klarer fristen med god margin ser det ut som. Temp på CPU ligger på 56 Celsius. Det beste av alt var at strømtrekket kun steg med ca. 90W etter at BA kom til. Det negative er at PPD for GPUene samlet sank med 35K. Men samlet PPD er i skrivende stund 334K og stiger igjen.

I den ene terminalen vises hvor mye CPU-kraft som går til hver enkelt GPU, og hva som blir igjen til BA. Totalt stikker GPUene av med ca. en kjerne.

Jeg liker Linux bedre og bedre.

post-53451-0-12337500-1399584677_thumb.png

Lenke til kommentar

Det som gleder meg mest er at du er fornøyd, liker happy kunder, hehe

Jepp, meget fornøyd, hensikten er mest å teste ut forskjellig, samt få bekreftet at 4 kort i en kasse er greit. Neste prosjekt blir nok 4 X2-kort i samme kasse for 24/7-folding. Man må jo forberede seg til at BA forsvinner.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Min første tanke er at per dags dato, er det langt greiere med AMD kort i desktop maskinen til folding. På bruksmaskinen, så kan den folde 100% på GPU, uten at jeg merker det på maskinen.

nVidia kort derimot super til CPU kraft.

Lenke til kommentar

10% cpukraft fra min 2011 3930K 6core med ett nvidia-kort.

Merker det ikke på noe vis.

Eldre rigg , desto mer nyttig med amd.

Men ikke for å spare strøm da kortene trekker mer.

Endret av War
Lenke til kommentar

Ja ja, da var det full stopp med folding her dessverre. Det blir for varmt i PC rommet, nærmer seg 32 grader, og det går bare ikke. Får se om det kan foldes om natten, men vi får se.

Så langt har jeg stort sett fått ned P13000 og P13001, kjørte med advanced flagg. Og sorry så mye for team Hardware.no sin skyld, håper som sagt på natt fodling, men .....

Lenke til kommentar

Å jeg er ikke helt ferdig med innsatsen enda, er bare en midlertidig stopp pga varmt vær. Mulig jeg blir hjemme nesten 2 uker til, men time will show.

Og du har rett Sn1ken, startet på ca 15 millioner poeng i midten av mars. Har like mange poeng i løpet av en uke nå som jeg hadde i løpet av en måned før i tiden.

Endret av Chavalito
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja ja, da fikk jeg dette fra F@H:

19:06:29:WARNING:WU02:FS00:FahCore returned: BAD_WORK_UNIT (114 = 0x72)

19:06:30:WU02:FS00:Sending unit results: id:02 state:SEND error:FAULTY project:9406 run:898 clone:0 gen:15 core:0x17

Det var da fa... så kjekt. :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...