Chavalito Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Vet ikke, men kan godt prøve beta på et Titan kort for å sammenligne. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Satte ett kort til beta fikk 230k som er mer en hva jeg hadde på adv. Men fikk ikke xx92 eller hva den forrige beten var som alle kortene fikk i en uke Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Fikk ned 9408, TPF 5 min 19 sek, ca 190k PPD, så nei takk, setter det tilbake til advanced. Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Kjører beta enda jeg på 780Ti, får stadig ned p9201, og gir ofte PPD på rundt 80k. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 PPD på P9408 er ikke så verst, og gir en "Estimated credit" på ca 67k, Men Titan kortene "tygger" seg gjennom 3 stk P9101 på samme tid som det trenger på en P9408 WU. Og 3 stk P9101 gir ca 80k i "Estimated credit" så da er vel valget enkelt. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 P9201 gidder jeg ikke, mistet over en million med samme TPF Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Hm. Tror jeg kanskje må finne meg et hovedkort som kan takle 6 x8-hastigheter, finnes det noe slikt? Hvis ikke kjører jeg en 1200w psu på skjermkort, har to hovedkort og lar det andre kjøre på en billig 200w psu. Skal titte litt på hva jeg har idag. Har ingen brukbar PSU (utenom en 350W med molex-adaptere), så tviler på at det blir noe med det første. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Med nvidiakort vil det gi best ytelse. Kortene krever egen strøm til HK ved pciportene også ved så mange kort inn, noe de fleste HK har med så mange spor. Jeg har en corsair cx 430 du kan få Brukte den da 2600K-cpuer kjørte big , 3 mnd brukt så ikke helt utslitt. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Med nvidiakort vil det gi best ytelse. Kortene krever egen strøm til HK ved pciportene også ved så mange kort inn, noe de fleste HK har med så mange spor. Jeg har en corsair cx 430 du kan få Brukte den da 2600K-cpuer kjørte big , 3 mnd brukt så ikke helt utslitt. Den beryktede cx-serien! Neida. Men kan gjerne ta en slik Får ikke noe stort i gang før i juli uansett (etter sommerjobb), så vil prioritere å få 660Ti-korta i gang. Har idag mottatt 2x 660Ti-kort fra Kjetil, sammen med 30-40 plastposer som han brukte som polstring.. Ser du handler ofte på kiwi! Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Han må handle frukt uten mva så han kan kjøpe flere skjermkort. Send adr på pm Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Jepp, jeg var så dum å hive alle pakke plasten jeg har hatt i mine esker fra komplett, så derfor plastposer som støtte. Dere fikk det i eskene alle sammen. Nope war, kjøper kun smoothie. Er gått lei den sure/umodnet frukten som smaker ingenting Edit: Har nå en nye rekord på en wu: Project: 9406 (Run 442, Clone 0, Gen 14) Gir meg 332K Endret 2. mai 2014 av Kjetil Lura 1 Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 P9201 gidder jeg ikke, mistet over en million med samme TPF P9201 er tatt ned pga den store variasjonen i PPD, og kommer mest sannsynlig til å bli relansert som to seperate prosjekter (det var kort sagt to tilstander som ble undersøkt i prosjektet, og den ene tilstanden var ekstremt regnetung i forhold til den andre. Så for evt. nye prosjekter vil det kun være en tilstand i hver!) Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Noen som vet om et billig hovedkort med plass til minst 5 skjermkort som støtter minst x8-hastighet på korta? Socket enten lga1150, 1155 eller 2011 Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Billigere med 2 pcer? Kan nesten med sikkerhet si det må 2011 til. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Som War sier så må det nok LGA2011 til for å få så mange PCIe spor, og da blir det ikke særlig billig. Dessuten for å få plass til 5 skjermkort, må du nok til med vannblokker for at det skal bli plass til alle 5 kortene. Asus, EVGA og sikkert andre har HK med 7 PCIe spor, bla har du Asus P9X79-E WS, EVGA Classified SR-2, MSI Big Bang-XPower II, ASRock X79 Extreme11, etc Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Kort som er verdt å folde med krever 2 plasser, dvs. de overlapper 2 spor. Selv på SR-2 hovedkortet som har 7 spor får jeg bare plass til 4 slike kort. For å få bruke 6 eller 7 kort må jeg bruke 2 eller 3 riser-kabler 16x, og da må jeg legge / henge de 2 siste kortene utenfor boksen. Jeg trodde en stund det var plass til 5 kort i kassen, men det er det ikke, konstaterer jeg etter å ha testet det. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Tja, smekker du på vannblokker får du nok plass til 7 skjermkort, den det koster jo en del da. Men f. eks. EVGA GTX 780 Hydro Copper kommer med vannblokk ferdig påsatt. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) CasterAnd - Var det ikke noe med at du skulle få mest mulig PPD pr krone, og helst så rimlig hardware som mulig? Etter mine erfaringer er det billigste med Nvidia kort som produserer mer enn 100k ppd å kjøre 2 stk pr maskin (PCIe buss hastighet, CPU hastighet og varmeutvikling). Har du kort som produserer under, så vil jeg tippe det går fint med redusert PCIe busshastighet og redusert CPU. PSU vil fortsatt kunne kost litt penger. Bruker du for mye for å få gml kort til å kjøre vil det bli bedre å kjøre en ny GPU istedenfor. Alt er relativt Sakene til Chavalito virker til å gjøre mye for lite penger (hvis det kun er frakt)? Edit: For å si det på en annen måte. Hvor mye penger regner du med å bruke for hvor mange PPD? Da tenker jeg frakt, HK, PSU osv.. Så kan vi sammenlikne med hva du vil kunne få med noen alternativer. Ønsker bare å hjelpe. Endret 2. mai 2014 av Sn1ken Lenke til kommentar
avo Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Denne kunne bli en fiiin foldemaskin http://www.supermicro.nl/products/system/4U/4027/SYS-4027GR-TR.cfm Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Nei pga watt fra psu. Så tett vil det bli varmt og psu er beregnet for de andre seriene til nvidia og ikke gforce. Du kan evt kjøpe annen psu osv men da er man like langt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå