Chavalito Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) -alias-, jeg har handlet fra Pixmania to ganger (spansk versjon da) og ingen problemer. Rask levering også, så jeg kan ikke kllage på Pixmania. Ellers er jeg ikke så begeistert for å bruke Molex overganger, foretrekker rene PCIe kabler. Har brent meg et par ganger med Molex, så ..... Ellers så har vi 599,105,790 poeng nå, men regner med at dette ikke er helt korrekt, kanskje vi har nådd 600 millioner denne måneden. Endret 30. april 2014 av Chavalito Lenke til kommentar
War Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Blir nok 3-4 mill over. Regnes kl 0600-oppdateringen med? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Det vet jeg ikke, men ettersom den poengsummen jeg opga var fra 0600 PM, så maybe litt over 600 millioner. Bruker de UTC eller US East Coast time? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Ser på klokka her jeg http://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t=37651 Mener 0600 hos oss teller med. Dvs 7 linjer er 30 april der, og oppdateres hver 3 time, da burde det komme inn en oppdatering til 0300 som telles med . Ikke 0600 da . Endret 30. april 2014 av War Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Med det samme jeg er her, så vil jeg gjerne si at jeg er helv.... glad for å ha oppnådd over 6 millioner poeng i april. Siden jeg kom hjem i midten av mars i år har jeg passert 9 millioner poeng. For at resten av dere som er med i team Hardware.no skal skjønne hvor stort dette er for meg, så kan jeg fortelle at jeg begynte å folde 20. mars 2010. Fra den datoen til midten av mars i år hadde jeg oppnådd ca. 16 millioner poeng. Så fra midten av mars til slutten av april greide jeg nå mer enn 9 millioner poeng. Jeg har nå passert 25 millioner poeng totalt. Jeg håper at mitt lille bidrag har hjulpet teamet litt, hadde sikkert vært mye mer hvis jeg ikke var borte fra folding 6 måneder i året, men hva svarte, man må jo tjene til livets brød også. Uansett, håper at alle på teamet er like gald som jeg for de poengene dere oppnår, pluss at vi alrdi må glemme at vi hjelper til med forsking av kreft, Alzenheimer etc. Til slutt, jeg for min del deltar i Hardware.no av personlige grunner da min far døde av kreft for noen år siden. Som vi sier her i Spania, Descansa En Paz. Og ja, jeg lyver hvis jeg sier at jeg ikke savner han. 6 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Another reason to fold. Min nye rigg kommer opp i juli, men skal se om jeg får opp 660Ti-korta allerede neste uke om jeg får funnet meg en strømforsyning. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Har 6 millioner i minus i mnd jeg pga kortet som døde. Blir sendt inn på fredag + all den tiden det kommer til å ta med netonnet. Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Jepp, det stemmer poengene kl 0700 følger forige dag. Gratulerer så masse til alle på teamet med å nå ny mnd's rekord med over 600mil poeng Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Takk for super innsats fra alle på laget Gøy med ny rekord. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) -alias-, jeg har handlet fra Pixmania to ganger (spansk versjon da) og ingen problemer. Rask levering også, så jeg kan ikke kllage på Pixmania. Ellers er jeg ikke så begeistert for å bruke Molex overganger, foretrekker rene PCIe kabler. Har brent meg et par ganger med Molex, så ..... Ellers så har vi 599,105,790 poeng nå, men regner med at dette ikke er helt korrekt, kanskje vi har nådd 600 millioner denne måneden. Har også handlet fra Pixmania tidligere, men kun småting som det ikke er så farlig med om de ikke holder. Etter det jeg har lest så er de vanskelig å ha med å gjøre ved reklamasjoner, hvor man blant annet må sende evt. defekt vare til Frankrike. Foldingdøgnet går over 24 timer med start fra 06.00 norsk tid, avlest hos extremeoverclocking.com kl. 07.xx så rekorden skal noteres til 605,577,031 poeng for april 2014. Takk for god innsats og stor gratulasjon til alle på laget. Edit: Fjernet noe jeg skrev om henvisning til norske forbrukerrettigheter som jeg nå fant er ok. Endret 1. mai 2014 av -alias- 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Har bare foldet for en milliard nå, men har 1,3 milliarder i året nå ^^ Det går iallefall ikke bakover^^ Husker vi foldet på alt som hadde transistorer da vi endelig fikk 100 millioner i mnd Skal si vi kan å forbedre oss uten å 6dobble lagets medlemmer 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 -alias-, jeg har handlet fra Pixmania to ganger (spansk versjon da) og ingen problemer. Rask levering også, så jeg kan ikke kllage på Pixmania. Ellers er jeg ikke så begeistert for å bruke Molex overganger, foretrekker rene PCIe kabler. Har brent meg et par ganger med Molex, så ..... Ellers så har vi 599,105,790 poeng nå, men regner med at dette ikke er helt korrekt, kanskje vi har nådd 600 millioner denne måneden. Har også handlet fra Pixmania tidligere, men kun småting som det ikke er så farlig med om de ikke holder. Etter det jeg har lest så er de vanskelig å ha med å gjøre ved reklamasjoner, hvor man blant annet må sende evt. defekt vare til Frankrike. Foldingdøgnet går over 24 timer med start fra 06.00 norsk tid, avlest hos extremeoverclocking.com kl. 07.xx så rekorden skal noteres til 605,577,031 poeng for april 2014. Takk for god innsats og stor gratulasjon til alle på laget. Ny månedsrekord for april 2014.jpg Edit: Fjernet noe jeg skrev om henvisning til norske forbrukerrettigheter som jeg nå fant er ok. Woohooo Dette var gøy Og endelig fungerer riggen min som den skal også .) Folder for 3.6 millioner poeng i måneden (118644 ppd) så gleder meg til å få opp poengscoren min litt Har bare foldet for en milliard nå, men har 1,3 milliarder i året nå ^^ Det går iallefall ikke bakover^^ Husker vi foldet på alt som hadde transistorer da vi endelig fikk 100 millioner i mnd Skal si vi kan å forbedre oss uten å 6dobble lagets medlemmer Dang! Ganske sick med 1,3kkk i året Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 War Det er vel disse riser-kablene man trenger hvis man vil utvide antall skjermkort utover det som får fysisk plass i kassa? http://www.amazon.com/PCI-E-Express-Extender-Flexible-Extension/dp/B008BZBFTG Jeg ville kanskje helst hatt lengre kabler! Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Ja, hvor lange trenger man? Spørs jo hvordan kortene henger. Det største problemet blir vel HK uansett, Dvs hvilke hastighet portene får når alle sporene er i bruk med nvidia. Sr2en tygger vel unna, men normale 1000kr-HK hadde nok slitt mer. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Kan man folde med x1-hastighet? Blir det noe merkbart mindre PPD av det? HK jeg får har 2x x16 og 4x x1 om jeg husker riktig.Har også funnet PSU, blir nok denne: https://www.mpx.no/cooler-master-v1200-1200w-psu/815141 (Cooler Master V1200). Handler den så fort jeg har råd. Imens begynner jeg å bygge meg en liten rigg som jeg kan putte alt dette oppi, med litt deler som ligger her og der ^^ Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 På amd kan man. Nvidia bruker 30%buss på 16, 60% buss på 8 så selv på 4 vil den begrenses noe. Dette er på pci 3.0 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 På amd kan man. Nvidia bruker 30%buss på 16, 60% buss på 8 så selv på 4 vil den begrenses noe. Dette er på pci 3.0 ..så med andre ord, hvis jeg kjører f.eks 4 nvidia-kort med x1-hastighet, så vil PPD'en minskes? Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Ja x8 er minimum for min del. Alternativet da er socket 2011 med 2x plx-chipper som tilbyr 4 stk pci-x16 og ved å da bruke alle sporene ikke detter under 8. Endret 1. mai 2014 av War Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Med det samme jeg er her, så vil jeg gjerne si at jeg er helv.... glad for å ha oppnådd over 6 millioner poeng i april. Siden jeg kom hjem i midten av mars i år har jeg passert 9 millioner poeng. For at resten av dere som er med i team Hardware.no skal skjønne hvor stort dette er for meg, så kan jeg fortelle at jeg begynte å folde 20. mars 2010. Fra den datoen til midten av mars i år hadde jeg oppnådd ca. 16 millioner poeng. Så fra midten av mars til slutten av april greide jeg nå mer enn 9 millioner poeng. Jeg har nå passert 25 millioner poeng totalt. Jeg håper at mitt lille bidrag har hjulpet teamet litt, hadde sikkert vært mye mer hvis jeg ikke var borte fra folding 6 måneder i året, men hva svarte, man må jo tjene til livets brød også. Uansett, håper at alle på teamet er like gald som jeg for de poengene dere oppnår, pluss at vi alrdi må glemme at vi hjelper til med forsking av kreft, Alzenheimer etc. Til slutt, jeg for min del deltar i Hardware.no av personlige grunner da min far døde av kreft for noen år siden. Som vi sier her i Spania, Descansa En Paz. Og ja, jeg lyver hvis jeg sier at jeg ikke savner han. Moren min, faren min, bestemor og bestefar er alle døde av kreft... 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Hvordan ligger betaene an nå? Med advance ligger alle kortene på 150K -240K med TPF på ca 2min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå