Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bretter den for halv fart fordi du satte den til det, eller fordi load er på 50% etter installasjon?

 

Om du har satt laod til 100%, og cpu-belastning er 50% så har du sikkert en dobbelkjerne-variant, enten ekte, eller hyperthreading, Pentium versjonen. Da lager du enda en mappe, og kopierer konsoll-filen dit, kall gjerne mappen FAH2, og installerer enda en gang, som service, men når du kommer til machine ID skriver du 2.

 

6198680[/snapback]

 

hei!

jeg var overbevist om at jeg satte den til å brette på full speed, så da er nok problemet hyperthreading. Hvis man kan kalle det et problem da. Jeg får dra å oppgradere brettinga. Det nytter jo ikke å brette for halv maskin!

 

ivan

Lenke til kommentar

Signaturen, selv om jeg av solidaritetsgruner har den selv, hjelper ikke i halvmørket. Jeg har sett den hundrevis av ganger (før jeg ble med ved hjelp av oddarne84) og jeg løftet ikke et øyenbryn en gang!

 

Den burde forandres til:

 

REDD VERDEN UTEN Å LØFTE EN FINGER! Bli med på F@H - Team HW.no du også!

 

 

 

Edit: Når det først kom opp så byttet jeg til en som jeg tror fungerer bedre!

Endret av aeinstein
Lenke til kommentar

jeg med min gullfisk hukommelse husker ikke helt hva som fikk meg til å begynne. (er ikke såå lenge siden)

 

men angrer at jeg ikke begynte før. litt hekta nå. driver å ser på dul p3 hovedkort som kan ta over for min singel p3 som filserver...

finner vel en nytte på singel p3 en og da men.... :p

Lenke til kommentar

Godt å se at flere og flere er med på dette. Selv har jeg satt i gang alle maskiner jeg kommer over. Har tilgang på en del maskiner der jeg jobber, og siden jeg driver med klargjøring /drift har jeg tilgang på en del maskiner i kortere eller lengre perioder.

Har fortiden disse på nett:

 

11 stk Intel Core Duo T2300 1.66 GHz -24/7

1 stk AMD X2 4400+ -10/7

1 stk AMD 2800 – 24/7

1 stk Intel 3 GHz – 24/7

2 stk Intel 1.6 GHz – 24/7

10 stk Intel 500MHz (Disse er på nett 16/7)

2 stk Intel Celeron 2.0 GHz – 24/7

 

Som dere ser gir dette meg et snitt på ca. 3000 i døgnet.

 

 

Stå på alle sammen, vi gjør en god gjerning alle.

 

God folding. :thumbup:

Lenke til kommentar

[font=Courier][url=http://www.stanford.edu/group/pandegroup/release/FAH502-Console.exe]Redd verden uten å gjøre noe som helst![/url]
[b][url=http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=254688]Bli med på Folding@home - Team Hardware.no du også![/url][/b]
[url=http://folding.extremeoverclocking.com/team_users.php?s=&t=37651][color=red]HW.no sin team-statistikk, har du bidratt?[/color][/url]
Dette folder jeg med: X2 4600+, P4 3,2 HT, P4 3,0 HT, 6 stk P4 1,8. PM 1,4[/font]

 

Her er heile dridn..

Kopier som galematiaser, jeg sladrer ikke :tease:

 

EDIT: Om du bruker code-tag så skriver den ut teksten og ignorerer selve funksjonen i koden.

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar

Fatterns xp2600(2,13ghz) knuser damas PM 1.86 på tinker wuene!

Bruker over 9min på 1 frame med PM mens xp bruker ca 5min! Tinker wu passer tydeligvis dårlig på PM!

 

Litt synd siden det kun er tinker som er uten tidsfrist!

 

edit: Bruker ikke den bærbare lengre. vil ikke innstallere som service, og den grafiske klikker hele tiden når maskinen settes i dvale eller noe slikt!

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...