Kjetil Lura Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Kun 4k pr wu for 9201? Det må da være feil jeg får 19k pr wu på Titan kortene, og 17k på 780 kortet. Det vil si hvis du mener "credit" pr wu. De har kanskje fikset det nå, men jeg ser du fikk en på 4K http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=506017 Det kan være en ren tilfeldighet. Som du ser så har jeg flere på 0 også. Som nevnt før, driver mye med spilling, så F@H kjører ikke 24/7 her i huset. Ja sant? Du får ikke poeng om du ikke leverer en eller flere jobber i løpet av 3 timer, så hva ler du av min venn. Du har 3 clienter, jeg har 9? Jeg klarer å levere flere en du kan på 3 timer. Står det 0 hos meg eller war så er noe galt hos oss, men ikke alltid hos deg. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg ler av meg selv så klart fordi jeg har flere jobber med null. Har dog ikke sjekket hvilke klokkeslett det er snakk om, 780 kjører hele dagen, pluss Titan kortene noen timer. Ofte er 780 stoppet om natten, men Titan kortene kjører hele natten, hver natt 7 dager i uken. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Nei du har ikke levert noe jobber, derfor har du 0 poeng. Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg fikk også en registrert på 4000 og antok at det var den kreditten jeg fikk for å levere jobben. Men med tanke på ppd så er den jo alt for lav. Hmm.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Ser at jeg ikke er alene med å få 4k per wu så ikke noe som er galt hos meg? doffa: http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=626322 Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Her må noen forklare og lære oss noobies hva som skjer. Trodde jeg hadde fått litt tak på dette, så det er godt vi har med noen travere som har studert disse tallene og tabellene i mange år nå Kanskje jeg må tilbake til førsteposten og friske opp litt. Men, er en jobb det samme som en wu? Jeg og forsåvidt Chavalito har oppført 1stk wu på stat sidene med en poengsum som er det samme som kreditt? på 4000. Dette er en jobb/wu vi har foldet ferdig og fikk dermed poeng for jobben. Idette tilfellet 4k som stemmer/stemte tidligere idag med base credit for p9201. Hvor fort hver av oss leverte jobben spiller ingen rolle men gjennspeiles i PPD. Help me Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Ser du på meg så skjønner du? Ja en wu er en jobb, engelsk min venn work unit. Endret 23. april 2014 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Bonuspoengene er desverre ikke garantert, og siden de regnes av serverene hos Stanford så kan du risikere at noe er gale, og man ender derfor kun opp med base-kreditt! Så det er det du ser crawlers! Bonuspoengene er gått til oblivion... 1 Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Hva mener du? Jeg ser at flere av oss har fått det samme, og at poengene er meget lave. Det jeg tenkte på var hvilket forhold vi har til base credit og estimated credit ? Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Så du får høyere credit om du levere jobben raskere? Og det er en tidsfrist for når du havner på base credit?Jeg trodde at crediten var fast men med raskere hardware så leverer du oftere og dermed høyere PPD.. Edit: Jeg vet ikke hvorfor jeg spør, jeg tror selv jeg tar feil Edit2: Bonuspoengene er desverre ikke garantert, og siden de regnes av serverene hos Stanford så kan du risikere at noe er gale, og man ender derfor kun opp med base-kreditt! Så det er det du ser crawlers! Bonuspoengene er gått til oblivion... Ahh.. takk for svar, der har du det! Endret 23. april 2014 av Crawler123 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Ja sant, men jeg har levert mange wu som kun viser 4K per work unit. Du ser det her: http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=94811 Nei crediten varierer fra jobb til jobb: Specs:OS: Win/Linuxstats credit: 4000k-factor: 0.75timeout: 2.6deadline: 3.4n_atoms: 15000min core version: 46 Den er er jobb nr 13000 17123 points12.7 deadline9.86 timeout Ja 780Ti er jo raskere enn 660Ti så derfor høyere PPD. Endret 23. april 2014 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
mna Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 jeg kjører 14.1 beta. ja er lavt men fikk i des-jan en periode core 16 som gir ca 7k ppd så overlever vel litt 9201. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg tror nok at Arve har rett, bonus poengene har gått til oblivion eller der omkring. 3 wu'er levert, og 12000 poeng. Her er det nok noe galt et eller annet sted da jeg ikke kan huske å ha sett noe slikt før. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Da har jeg akkurat begynt å folde med mitt nye GTX 780 fra Asus som jeg kjøpte på TG! Fikk det av Digital Impuls for en veldig likbar pris. Satt opp disse flaggene: client-type: advanced max-packet-size: big Bruker dere det samme eller? Gleder meg til å se hva PPD blir! Lenke til kommentar
War Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Har du lagt inn passkey? Må levere 10 jobber før man får bonus. Jeg bruker client-type beta Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Jepp, men jeg legger det inn i identity-instillingene (har foldet på CPU med passkey lenge nå). Jeg reinstallerte klienten idag, fordi jeg fikk ikke lagt inn GPU-slot-en som jeg hadde slettet tidligere pga. mitt forrige skjermkort. Går dette utover bonusen? :/ I mitt hode burde det ikke gjøre det, men så har jeg bare foldet på CPU, ikke GPU (nå har jeg begge på). Jeg vurderte beta, men er litt redd for instabilitet og dårlig PPD. Jeg har det mye i bakgrunnen og er ofte lenge borte fra PC-en periodevis. Endret 23. april 2014 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Noen som kjører nvidia-kort under Debian uten problem? Har et par kort som jeg skal prøve å få opp snart. Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg vurderte beta, men er litt redd for instabilitet og dårlig PPD. Jeg har det mye i bakgrunnen og er ofte lenge borte fra PC-en periodevis. Har kjørt beta på 780ti i en uke nå uten problemer. Det er forholdsvis gode prosjekt på beta nå til nvidia (core17), så PPD blir høyere. Likevel kan en møte på "failed" slots ved bruk av beta. Det er jo tidlig stadie, derav navnet. Men som sagt, stabilt nå om dagen. Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Passerte nå nylig 50 000 poeng! :·) Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Passerte nå nylig 50 000 poeng! :·) Gratulerer så mye, da er det bare å holde tritt videre Mange foldere som ikke er aktive lenger i de poengsjiktene der, så da er det mulig å snike seg videre på hw listene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå