Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skrur jeg av PCen når f@h kjører som service? Tydeligvis må den ha en console åpen på mitt dualCore oppsett, som klager etter restart. Den starter ganske enkelt på et nytt prosjekt, og det gamle på kanskje 83% blir kastet. Jeg nekter å ha på PCen 24/7.

 

Har for øyeblikket uninstallert f@h til jeg finner en akseptabel løsning.

Lenke til kommentar

hei!

jeg har forsøkt å brette på forskjellige maskiner. det grafiske bretteprogrammet har hatt store problemer overalt, men klarte til slutte å brette ferdig en oppgave på min bærbare. Problemet var bare at den ble for varm og bråkte for mye. jeg kan desverre ikke bruke min bærbare til bretting.

 

nåvel, nok om problemer. idag har jeg vært hos mamma og satt igang hennes maskin. nå bruker jeg den enklere versjonen, og brettinga går som en drøm. det eneste jeg lurer på er hvordan jeg kan forandre innstillinga til å brette på full speed. nå står den bare å bretter på 50 prosent. jeg må ha gjort noe galt da jeg innstallerte programmet.

 

så: hvordan kan jeg konfigurere det ikkegrafiske bretteprogramet til å brette på full speed?

 

i

Lenke til kommentar

Bretter den for halv fart fordi du satte den til det, eller fordi load er på 50% etter installasjon?

 

Om du har satt laod til 100%, og cpu-belastning er 50% så har du sikkert en dobbelkjerne-variant, enten ekte, eller hyperthreading, Pentium versjonen. Da lager du enda en mappe, og kopierer konsoll-filen dit, kall gjerne mappen FAH2, og installerer enda en gang, som service, men når du kommer til machine ID skriver du 2.

 

 

Om du har satt load til 50% gjør du følgende:

 

Start-Kjør

c:\folding\FAH502-Console.exe -configonly

(eller [stasjonen din]:\[katalogen(e) din(e)]\FAH[din versjon]-Console.exe -configonly)

 

 

(takk til Aeinstein som hadde skrevet det et par siden før denne..)

Lenke til kommentar

Hei, bruker console versjonen men nå har den begynt å folde som anonym uten team. I begynnelsen konfigurerte jeg F@H til å kjøre med mitt nick og HW sitt teamnumber:S Lurer på hvordan jeg skal endre config

 

Edit: fikk fiksa det, men hvordan ser jeg til at det ikke skjer igjen?

Endret av Thrillseeker
Lenke til kommentar

Skriv kommandoen i dos-mappen til FAH hos deg: fah502-console -configonly

 

Sjekk at data stemmer med å bare trykke enter igjennom uten å endre på noe, evt endre på det som er feil.

 

Skal normalt sett ikke miste de dataene da, om man da ikke har slettet mappen og reinstallert FAH.

 

PS, ser at vi har fått en solid vekst på over 100% på 10 dager! :D

http://folding.extremeoverclocking.com/tea....php?s=&t=37651

 

Godt jobbet folkens med å joine eller å få folk til å joine prosjektet. :)

Endret av Zimon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...