Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, sommeren er ikke bra for foldinga. Har måttet avslutte foldinga(midlertidig) pga. varmen her :(

6149474[/snapback]

pff bare sett til 50% eller noe! hva er tempen din?

6149772[/snapback]

Hvordan justerer man til 50% ?

Lenke til kommentar
Huff, sommeren er ikke bra for foldinga. Har måttet avslutte foldinga(midlertidig) pga. varmen her :(

6149474[/snapback]

pff bare sett til 50% eller noe! hva er tempen din?

6149772[/snapback]

Hvordan justerer man til 50% ?

6149898[/snapback]

Kjør programmet for å konfigurere (c:\Folding\FAH504-Console.exe -configonly), velg "yes" når du kommer til "Change advanced options", og velg et prosentantall (f.eks. 50) når du kommer til "CPU usage requested". ;)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Løsning: ny kjøler.
Socket A-kjøler som klarer å kjøle Athlon XP 2500+ @3500+ 1,875V er ikke akkurat lett å få tak i. nei, min MIST Frostbite C har klart seg i 2 år(?) nå, og klarer nok mange til. Tror jeg løst problemet. Var en eller annen gjøk her som hadde skrudd opp en av panelovna på max :roll: Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Løsning: ny kjøler.
Socket A-kjøler som klarer å kjøle Athlon XP 2500+ @3500+ 1,875V er ikke akkurat lett å få tak i. Tror jeg løst problemet. Var en eller annen gjøk her som hadde skrupp opp en av panelovna på max :roll:

6150942[/snapback]

Skytche Ninja med en ok 120mm vifte klarer vel biffen ? Hadde en XP 2500+ @ 2655mhz, som aldri var over 55grader load. Var vel oppi 2V på den :p Brukte en Thermaltake Volcano 12 på ca 3000rpm.. (litt lyd men ikke altfor ille :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...