Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bruker hamachi

Liten rute på begge maskinene så kopierer jeg ipv4adressen i ruta og setter i FHM, men da trur jeg ppd må vises som effektiv rate eller noe. Står om det i bloggen vår

http://www.team37651.com/2013/03/bruk-hamchi-for-ppd-uten-for-lan.html

Så må man i klienten under ip sette som i eksempelet som er der

0.0.0.0/0 på begge stedene og passordet på maskinen eller noe mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

86000 av de så nermer du deg ett gtx 210 ^^

Lav PPD på så mange kort?

Kjører du client-type beta og cpu-folder på alt utenom 3 cores?

28 cpu tråder av 32

Har prøvd en stund uten betaflagg, men har flagget nå, får se om det blir forandring.

Lenke til kommentar

Alias, ene 4p-serveren kjører asynk og er blå i HFM, etter noen timer står det hung og blir rød i HFM.

Restarter jeg HFM blir den blå og asynk igjen.

Jobben henger på 17% hele døgnet, men logger jeg inn på pcen står det 54% og jobber og den er ikke hengt.

Teoretisk sett skulle jeg bare la den gå, men når PPD har falt ned til 2,2 mill så lurer jeg på om den er på jordet alikevel.

Lenke til kommentar

Gratulerer :dremel:

Chrome-pluggin eller klient V7?

---------------

Noen som husker den andre siden vi kan se lagets stats på?

Plugin.

HP dm1 med Celeron U2300. Eneste jeg har som kan brukes for øyeblikket. Ligger stabilt på 63-64°C. Hadde jeg hatt mulighet til det, hadde jeg overklokket den. Den er låst på 1,2 GHz.

Men i sommer blir det Linux-maskin til folding!

Endret av sevs
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alias, ene 4p-serveren kjører asynk og er blå i HFM, etter noen timer står det hung og blir rød i HFM.

Restarter jeg HFM blir den blå og asynk igjen.

Jobben henger på 17% hele døgnet, men logger jeg inn på pcen står det 54% og jobber og den er ikke hengt.

Teoretisk sett skulle jeg bare la den gå, men når PPD har falt ned til 2,2 mill så lurer jeg på om den er på jordet alikevel.

Jeg har satt mine til å følge klokka fra routeren som igjen får tiden fra ntp.dlink.com.tw, hvis det er klokka i serveren din som er ute av synk som er årsaken.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Tviler på at Teza får så høy PPD som 550k-600k med P76xx som han folder i det bildet. Med P8900 eller P9401 så kanskje, men jeg fikk heller ikke noe høyere enn ca 50k med P7606 f. eks. Med forbehold om at jeg husker rett da.

Lenge siden jeg sjekket PPD, men antar rundt 120K PPD pr kort var normalen...

Er nysgjerrig på Nvidias neste topp kort (ikke Titan black), noen som har hørt rykter om dette?

Endret av Teza
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...