Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå lagt det inn igjen, befant meg visst på 698. plass.

Har satt det opp som en service, alt funker fint bortsett fra et ting som er litt rart.

I det command vinduet der foldingen foregår står det user name: yes <team 37651>, usernamet mitt er da egentlig ^fmj. Når jeg tar en config, får jeg frem at jeg står registrert som ^fmj. Spørsmålet mitt er jo da om det står yes der hos alle? Jeg vil jo gjerne fortsette på den kontoen som jeg allerede har.

Lenke til kommentar

Bruker du samme brukernavn på 90 pcer så samles poengene i samme konto.

Men om du folder for forskjellige lag av en eller annen grunn vil poengene bare bli tildelt det laget du foldet for når WU startet. Altså en pc til lag xy og en pc til lag zx vil gjøre at du folder med den ene til det ene laget og det andre laget med den andre, men ALLE poeng med ditt brukernavn kommer i DIN favør. Selv om du har har sluttet å folde og begynner om noen måneder.

Selv har jeg 2 Pcer som er mine i Oslo og 3 som er søsken og foreldres i Mandal. Alle med lag 37651 og navn aeinstein. Det funker som bare det ;)

Lenke til kommentar

Nå er jeg lei av å vente.. Jeg har syv massive wu'er som folder på alle maskinene jeg har kontroll over.. Det det betyr at den 20. mai kommer jeg til å cashe inn en del poeng, men det er så trist å se at kurven min ligger på null.. Fyktelig trist.

Jeg må finne fler maskiner som kan folde for meg, så slipper jeg flere dager på null.

Lenke til kommentar
Da var jeg med jeg også!  :w00t:

Men den sier bare "attempt to get work failed, and no other work to do. Waiting before retry".

Skal jeg bare la den holde på og se hva som skjer?  :hmm:

6134434[/snapback]

Det har en tendens til å skje :\

Løsning:

Start-Kjør

c:\folding\FAH502-Console.exe -configonly

(eller [stasjonen din]:\[katalogen(e) din(e)]\FAH[din versjon]-Console.exe -configonly)

Forandre på "Request work units without deadlines" til noe annet. Helst "no-pref" om du har 5.02 versjonen ;)

Da finner den en annen server å laste fra....

Lenke til kommentar

Det kan forklare hvorfor jeg har hatt litt problemer med det.. Siden det er en laptop har jeg satt den til å laste ned WU uten deadline.

Dog tror jeg at jeg lar den stå der siden det er litt opp og ned hvor mye den står koblet i strøm..

Lenke til kommentar

Litt fredags Fakta, som en sa tidligere i tråden her:

As of May 7, 2006, more than 191,360 CPUs were actively participating in Folding@Home (active CPUs are defined as those returning work units within the last 50 days), with over 1,500,000 CPUs registered.

This level of participation makes the Folding@home distributed supercomputer one of the most powerful supercomputers in the world capable of a sustained computational level of over 180 teraFLOPS.

Shortly after breaking the 200,000 active CPU count on September 20, 2005, the Folding@Home project celebrated its fifth anniversary on October 1, 2005.

Dei jobber med å lage en model som kan gjøre at GPU kraften også kan brukes. Dagens GPU`er er jo veldig kraftige.

Lenke til kommentar

Da var jeg også med!

Nå har de en Opteron 165 @ 2.6Ghz å kose seg med :p

Nå fant jeg ut at jeg måtte gjøre det annerledes for dobbelkjerne...

Følger det som står på førstesiden men får opp:

Cjecking files...

- srvany.exe found

- instsrv.exe found

- Error: FAH500-Console.exe missing

The console client can be downloaded from: http://folding.stanford.edu/download.html

File checking complete:

- 1 file not found

Please download the missing file and try again

Noen som vet hva jeg gjør galt ? :)

LØST: Trengte jo bare å skrive om navnet på fila.. :p

Ett spørsmål:

Cpu hastigheten jeg har nå klarer bare 4timer på dual prime med denne volten.. Vil maskinen klikke etter noen timer nå da? Hvis det skjer må jeg vel bare sette til 1.375V igjen :)

Endret av Daffa
Lenke til kommentar
Som det står nevnt i førsteposten så avhenger det helt av hvor god CPU du har osv.

Det kan ta alt fra én time, til flere dager.

6147678[/snapback]

Har en Opteron 165 @ 2.6Ghz.. Har gått på 100% i ca 15-16timer nå :) (Har ikke brukt noe cpu kraft på annet :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...