arnbju Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Da er jeg med på laget igjen. Hvertfall til neste reinstalasjon av windows:p Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Nå har jeg "foldet" over en dag med en opty 2.7 ghz uten å dukke opp på statsen. Jeg kjører to instancer med samme instillinger. Er det noe galt jeg gjør eller? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 det tar noen timer å folde en wu. kansje du har fått ett par feite. noen kan ta ett par dager. og det tar som regel en stund etter at wuene er sendt inn før de kommer opp på statsen! sjekk loggen hvor langt du er kommet! Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 det tar noen timer å folde en wu. kansje du har fått ett par feite. noen kan ta ett par dager. og det tar som regel en stund etter at wuene er sendt inn før de kommer opp på statsen! sjekk loggen hvor langt du er kommet! 6109715[/snapback] Ah ok. Ja, den står vel på 50% nå så det er nok en av de "feite". Får vente en stund til da. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 når de er fredige sletter du f@h og legger inn som service istede! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Tenkte at mange ville være intressert i dette! Bildet med mine stats http://folding.extremeoverclocking.com/sigs/sigimage.php?un=aeinstein&t=37651 Det er en måte å vise sine egne og HW.nos sine stats hvor du, vil når du vil. Her kan du lese mer om konfigureringen av farger, bakgrunnsbilder og flere ting. Enkelt å legge på hjemmesida, i en skrytepost, IKKE i signatur(les retningslinjer) eller hvor du måtte ville ha det . Håper det hjelper noen på enkelheten av å vise poengene deres! (Ikke mer Electron Microscope på meg nei ... bortsett fra til "feilsøking da ) PS. Når jeg skulle post så ville ikke bildet legges i posten siden det er dynamisk Lenke til kommentar
eXa Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) kult. kansje jeg kan bruke dette i signaturen på xs. der er de litt friere! åssen i huleste får jeg den til å funke? får det ikke til jeg! jo fikk det til! Endret 16. mai 2006 av eXa Lenke til kommentar
eXa Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) hva heter de forskjellige fargene i sånn hex code? blå er 0000CC skjønnte jeg. men hva heter alle andre farger? edit:jaggu fant jeg mange farger! hex code farger! Endret 16. mai 2006 av eXa Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Hex code farger er ikke annet enn RGB. De to første tallene er Rødtonen. I 256 steg fra Fra 00 til og med FF. FF0000 er dermed helt rødt. A20000 er ganske rødt og 000000 er helt sort. De to midterste tallene er grønt og de to siste er blått. HEX tallsystemer er et 16-tallsystem, der hver tallplassering går fra 0-9 videre gjennom A, B, C, D, E og F. Dette gir 16 tall pr. tallplass. 16*16 = 256 pr. farge eller 256*256*256 = 16.777.216 farger tilsammen = 24bit fargedybde. QED Endret 16. mai 2006 av oddarne84 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 må innrømmme at jeg ikke skjønnte en dritt av hva du skrev nå! skal prøve på nytt i morra med mindre promille! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) ****bare glem det*** Endret 18. mai 2006 av lubricator Lenke til kommentar
eXa Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 jo skjønnte det litt bedre nå ja! Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Nå har jeg folda i nesten to dager, fortsatt 0 poeng. Men navnet mitt ligger i statsen nå. Er det noe spesielt jeg må huske på å gjøre når jeg kjører to instancer av f@h? Er litt redd for at begge kanskje arbeider med akkurat det samme. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) har du sendt inn noen wu? eller holder de på med de enda? 2 dager er ikke uvanlig det! har du lest artikkelen som hardware nylig la ut? og anbefaler viskelig å legge det inn som en prosess. Endret 18. mai 2006 av eXa Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 har du sendt inn noen wu? eller holder de på med de enda? 2 dager er ikke uvanlig det! har du lest artikkelen som hardware nylig la ut? og anbefaler viskelig å legge det inn som en prosess. 6127025[/snapback] Det tror jeg da at jeg har gjort? Leste gjennom første posten i tråden og brukte fire daemon til å legge til to prosesser. Men hvis det finnes en enklere måte å gjøre dette på uten en "mellom-mann" så hadde jo det vært fint. Jeg har faktisk sent inn en wu, men det står som sagt fortsatt 0 på statsen. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hvilken liste da? Den til Extreme OC? Om du sjekker databasen til Standford i stedet, under donators, så vil den være raskere oppdatert. Jeg har faktisk merket et par ganger at jeg ikke blir akkreditert de wu'ene jeg er ferdig med, men det har bare skjedd to eller tre ganger, så inge big deal. Det kommer nok snart opp. Sjekk på loggen din at de jobber, du skal ha to tekstfiler med log. Der sjekker du også at du har riktig lagnavn, og riktig nick. Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Dette her virker som en flott greie. Har akkurat installert programmet. Jeg har bare et lite spørsmål, og ja jeg vet at det sikkert står ett eller annet sted i denne posten, men det er 120 sider: Hvordan sjekker jeg hvor langt den har kommet med en WU, og hvor kan jeg finne ut hvor mange jeg sendt inn? Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Dette her virker som en flott greie. Har akkurat installert programmet. Jeg har bare et lite spørsmål, og ja jeg vet at det sikkert står ett eller annet sted i denne posten, men det er 120 sider: Hvordan sjekker jeg hvor langt den har kommet med en WU, og hvor kan jeg finne ut hvor mange jeg sendt inn? 6127907[/snapback] For å sjekke hvor langt den har kommet enten 1: Se i fila som heter FAHlog.txt i mappen du installerte programmet i eller 2: Installer electron microscope etter "bruksanvisningen" her Hvor mange du har sendt inn: Gå inn her og søk etter brukernavnet ditt i boksen til venstre på siden. Trykk på brukernavnet ditt og se under der det står WU's total. Endret 18. mai 2006 av oddarne84 Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Ok, takker. Skal se om jeg ikke kan la pc'en stå på 24/7 en stund fremover. In the name of science! EDIT: Jeg kalte meg 0+ etter blodtypen min, og når jeg prøver å søke etter navnet mitt kommer det opp at "Search must be at least 3 characters in length!" Tabbe! Endret 18. mai 2006 av Corn Flakes Lenke til kommentar
Tazuna Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Da folder jeg og! Cpu som folder; AMD FX-55 Nicket som jeg bruker er Brilleklar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå