Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hæ??? Dæven, har jeg passert 4K poster?? Itte verst nei. Neida, Titan kortene mine tar seg en liten 3 sekunder pause av og til, selv om jeg ikke er sikker, så tror jeg det er F@H clienten som gjør dette. Det skjer jo ikke i spill, så kan ikke komme på noe annet. Og mener å huske det samme skjedde på madamen sin PC da jeg kjørte folding på den en stund. Hun har et 660 kort.

Lenke til kommentar

Hæ??? Dæven, har jeg passert 4K poster?? Itte verst nei. Neida, Titan kortene mine tar seg en liten 3 sekunder pause av og til, selv om jeg ikke er sikker, så tror jeg det er F@H clienten som gjør dette. Det skjer jo ikke i spill, så kan ikke komme på noe annet. Og mener å huske det samme skjedde på madamen sin PC da jeg kjørte folding på den en stund. Hun har et 660 kort.

har samme på amd gpu 2-3 sek også back to normal.

Lenke til kommentar

Okay, trodde det kun skjedde med Nvidia kort, men ser ikke slik ut. Tror ikke dette skjedde tidligere, begynte etter vel at det ble gjort en oppdatering av core17. Men er ikke sikker.

mener det kom etter core 17 jah.

btw. gikk fra tpf 3.28 - til 3.34 ved overgang fra win 7 til win 8. andre som har merket forskjell?

er på gpu det er snakk om forsåvidt :)

Endret av mna
Lenke til kommentar

Noen som har lest om det problemet på folding forumet?

Driver 237.xx virker ikke på titan eller 780Ti

Det skjønner jeg godt da hverken Titan eller 780 Ti var kommer da driver 237.xx var ute og vasset. Hvilken driver mener du egentlig? 327.xx funket flott på mine Titan kort.

Lenke til kommentar

Kjetil, no er det min tur til å si sorry, jeg kan dessverre ikke teste den driver nå. Er på tøff-tøff båten og kommer ikke hjem før i mars. Men jeg er nesten 100 % sikker på at det var den driveren jeg brukte tidligere og den funket fint for min del. At den ikke virker på 780 Ti kan vel ha den forklaring at Ti kortet ikke var kommet da den driveren kom ut.

Hvis du sjekket under Support products, ville du ha funnet dette:

GeForce 700 series:
GTX TITAN, GTX 780, GTX 770, GTX 760
Lenke til kommentar

Note to self: Sikring merket med lys kjøkken og stue tar knekken på foldemaskinen :roll: Heldigvis ble det et kort avbrudd ;)

Begynner å bli litt lei og nervøs over å vente på 280X-kortet.... "Beregnet leveranse: 06.02.2014", var 20.01 tidligere :hm: Og komplett har fått "Ubekreftet 31.mar.2014" på tilsvarende kort :confused: Dog, Komplett har hoppet fram og tilbake på en hel haug av datoer, så får håpe kortet kommer før vinteren er over....

Det er forøvrig korrekt at core17 skaper disse droppene i GPU-usage. Husker ikke helt om det skyldes datavalidering (tidligere kjørte den noe sjekk opp mot CPU for å hindre NaN-feil, men mulig dette var "debug" kode som nå er tatt ut/deaktivert...) eller om det skyldes check-point skriving. Det er hvertfall "naturlig" oppførsel! :)

Lenke til kommentar

War, med siste driver, mener du da 332.21? Tror det var den driveren jeg brukte på Titan kortene like før jeg reiste og ga ca 380K PPD hvis jeg ikke husker feil.

Arve, de droppene med core17 var ikke der før de gjorde en oppdatering i november, versjon 0.0.52. I det minste kan jeg ikke huske at de var der hele tiden. Dog alderen krever sitt så ..... :hmm:

F@H har forresten gitt ut en beta versjon av 7.4.2. Hvis noen tar sjansen på å prøve den ...

Lenke til kommentar

Droppene var iallefall tilstede under alpha-testingen, så de har vært med en stund ;) Kan selvfølgelig har vært noe endringer her underveis, men så vidt jeg vet er det helt normalt å ha disse :) Ser også drop på mitt 260X, så det er ikke Nvidia relatert!

BTW, 7.4.2. funker visst ikke med HFM enda, så hvis du liker den bør du vente litt! Utvilkeren skal visstnok fikse dette i neste release av HFM!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...