kpolberg Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg har desverre ikke fått foldet noe særlig de 3-4 siste dagene, pga av problemer med den ene maskinen. Hovedkortet mente det var minnebrikkene det var noe problem med, men etter mye feilsøking er det tydelig at det er USB 2.0 kortet som har tatt kvelden. Men i hvertfall nå er jeg i gang igjen og skal ta dere igjen Lenke til kommentar
nree Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Lurer veldig på hvordan man setter dette opp på Linux.. Har en Debian GNU/Linux maskin med AMD Athlon XP 1800+ her.. Har nesten aldri F@H oppe på hovedpcen min siden det trekker så mye CPU.. EDIT: Wee... Første innlegg på side 60 x) Endret 10. mai 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Trekker mye cpu? Du vil aldri merke noe til det siden den automatisk justerer etter behovet ditt. Servicen legges inn som en lavprioritert tråd.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Det kan jeg bekrefte. spiller flittig både World of Warcraft og Battlefield 2 aldri merket noe negativt på ytelsen eller noe. Glemmer ofte at F@H kjører i bakgrunnen... Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Trekker mye cpu?Du vil aldri merke noe til det siden den automatisk justerer etter behovet ditt. Servicen legges inn som en lavprioritert tråd.. 6074805[/snapback] QFT http://techreport.com/etc/2002q4/foldingimpact/index.x?pg=1 Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Den linken var nice. Da vet vi det! Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Nå finnes det absolutt ingen grunn til å ikke brette! Genial link! Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei Dargar Ser at du tar innpå meg dag for dag. Her må det reageres raskt fra min side, så når jeg mottar 11 stk ASUS A6Jc Core Duo kan jeg ikke gi dem fra meg før de har foldet et par mnd. Skulle gi fart på mitt resultat. Selvfølgelig skal det være en konkurranse mellom oss, noe må vi jo bruke alle tilgjengelige CPU’r til, ikke sant? Nå ser det ut som at de 11 bærbare først ankommer 19 mai, så jeg er vel ikke oppe og går med disse før i slutten av mai, så du drar sikkert litt i fra meg før denne tid. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Noen har det! Åffer får du plutselig 11 stk ASUS A6Jc Core Duo... kjøpt? investering? Skal du bruke dem bare på folding? Uansett: Det er jo k0nge! Så får vi litt fart. Vi har ca fem team som tar oss igjen i løpet av neste halvår(?) ca hvis vi ikke skjerper oss fold on! Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Skal bruke maskinene ifm undervisning, men tenkte at de kunne få folde fram til skolestart i august. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Du vil ikke merke forskjell om du bruker den i undervisningen: http://techreport.com/etc/2002q4/foldingimpact/index.x?pg=1 Bortsett fra lydnivå/varme på en lappis? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 huff, samtlige lapptopper på full guffe tror jeg blir en smule plagsomt! Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Hm... Skal installere OS på ca 1000 kommunale maskiner. Hvis jeg så installerer F@H på dem, vil dette ha noe å si for den som bruker den? Jeg merka at windows starter litt tregere og hakker litt av og til når jeg kjører som usynlig service. Hva tror dere, kan jeg snike det inn uten at noen merker det? edit: Og hva er den raskeste og enkleste måten å snike F@H på en maskin så det blir usynlig? Jeg bruker FireDaemon på min maskin, men det blir litt mye "bloat" synes jeg. Skulle helst vært så enkelt som mulig, helst uten noen registerendringer. Bare å kopiere ei mappe over, altså. Endret 14. mai 2006 av odd2k Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Ikke installer det på maskiner du ikke eksplisitt har lov til å installere dem på, spesiellt i jobbsammenheng. Det kan du få problemer av senere. Da ville jeg heller pitchet ideen inn til it ansvarlig på den jobben du jobber på først. Brukeren vil sannsynligvis aldri merke noe, men det er alikevell en prinsippsak. Man introduserer ikke som IT arbeider ett "ukjent" programvare i en bedriftssituasjon. Endret 14. mai 2006 av MrLee Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Ikke installer det på maskiner du ikke eksplisitt har lov til å installere dem på, spesiellt i jobbsammenheng. Det kan du få problemer av senere. Da ville jeg heller pitchet ideen inn til it ansvarlig på den jobben du jobber på først. Brukeren vil sannsynligvis aldri merke noe, men det er alikevell en prinsippsak. Man introduserer ikke som IT arbeider ett "ukjent" programvare i en bedriftssituasjon. 6100680[/snapback] Nei, det er sant det. Vet ikke om jeg tør å spørre "sjefen" engang. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Det er jo bare å spørre. Det kan iallefall ikke skade I aller beste fall får du installert, kommunen kunne få litt oppmerksomhet i media som it-bevisst kommune som hjelper til med viktig forskning og du får forfremmelse (ok, litt far-fetched, hva kan jeg si, overaktiv fantasi ) I værstefall sier han nei...enkelt og greit Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Jo, det hadde jo vært kult det. Om jeg legger til et team kalt "<min> kommune" og det sakte men sikkert nærmer seg 1.plass på lista. hoho. Men skal selvfølgelig få tillatelse først da. Men nesten 1000 maskiner da, arghh.. Endret 14. mai 2006 av odd2k Lenke til kommentar
eXa Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) ser ut til at min p3 800mhz har stabilisert seg på 34poeng i døgnet! edit: lurer på hvor mye det blir hvis jeg skaffer en 1ghz... edit2: det skulle bli 42-43 det da! Endret 14. mai 2006 av eXa Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 KAnskje en ide å foreslå til NTNU at de skal legge inn f@h på den nye superdatamaskinen der og joine team hardware? Da blir det fart på sakene da. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har dagdrømt om den maskinen.. Selv om den ville vært ubrukelig til BF2 siden BF2 ikke er skrevet for den maskinvaren, men tenk om.. Det hadde blitt et ubrukelig høyt antall FPS, eller kanskje man kan si WU/s Den knekker vel et protein opp fortere enn den laster WU'er opp og ned.. Sikle sikle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå