Kjetil Lura Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Mine ligger på ca 290 watt, men det er hele maskinen. P8900 gi meg ca 230K på 1000MhZ. Kjøper du ett overklokket kort er de som regel håndplukket og er garantert å kjører høyere, å oppgradere bios på kortene som ikke er fra produsent så mister du nok garantien. Endret 7. januar 2014 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Det er bare å flashe dem tilbake til den originale BIOS, ikke mulig å oppdage at kortet er flashet med litt små triks. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Mine ligger på ca 290 watt, men det er hele maskinen. P8900 gi meg ca 230K på 1000MhZ. Kjøper du ett overklokket kort er de som regel håndplukket og er garantert å kjører høyere, å oppgradere bios på kortene som ikke er fra produsent så mister du nok garantien. Du kan endre bios på alle EVGA sine skjermkort uten å miste garantien De vil bare at du flasher tilbake til orginal bios om det er mulig dersom du må sende det tilbake. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Med mindre man skader kortet, men da finner vel ikke de ut at det er flashet heller Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Med mindre man skader kortet, men da finner vel ikke de ut at det er flashet heller Og ikke får man RMA heller om det er fysisk skade på kortet Død core så får du rma nesten alltid. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ny bios , mer klokk, mer varme død core Men ja, jeg hadde originalt alt, men hadde 2 gpuer da så ett sted ble det vel nok for kortet. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ja, med fan på 100% i rom med 19C Alene i hovedkortet. Det var undeklokket fra fabrikk også pga intern SLI. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hmm, disse dual GPU kortene er ikke særlig tess(ryker fort er min erfaring) og jeg ville aldri foldet med de på luft tror jeg. Trodde du vannkjølte det meste nå? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Har bare vannkjøling (lukket) på en rigg. Luft på alt, 690 holder koken enda. Får jo nye kort ( med kjøpsdatoens verdi) så blir jo evig oppgradering. Fikk 6000kr for 295 som røk, verdt 1kr idag. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Har bare vannkjøling (lukket) på en rigg. Luft på alt, 690 holder koken enda. Får jo nye kort ( med kjøpsdatoens verdi) så blir jo evig oppgradering. Fikk 6000kr for 295 som røk, verdt 1kr idag. Hvor handler du kortene dine? Hver gang jeg skal ha retur på noe og de ikke har det på lager lengere så begynner selgerne alltid å krangle om hva jeg skal få igjen, og trekk i returen for "bruksavgift" kommer stadig opp. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Komplett. betaler mer pga servicen der. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Komplett. betaler mer pga servicen der. Merkelig det der, for komplett.no er de jeg har hatt mest problemer med i det siste. Før var de veldig hyggelig, og jeg fikk tilogmed låne to hovedkort for å sjekke etter feil. Nå derimot sitter de å krangler og kommer med usaklige argumenter for den minste lille ting. Selv ikke når jeg kommer med argumenter støttet av dokumentasjon nekter de å gi seg så jeg har boikottet hele komplett inntil vidre. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Det jobber vel 20 stykker på retur så finnes det en kranglefant tipper jeg. Ved å gi kunden rett vil den totale kundeverdien øke uansett. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ditt 590 kort war så det ut som det var strøm delen som tok kveld, en dårlig lodde punkt? Ja du kan oppgradere bios fra produsenten, samme som på HK. Men jeg har aldri gjort det, derfor kjøper jeg alltid overklokket versjonene. Gpuene er av bedre kvalitet, derfor kan de kjørers høyere. Jeg sier ikke at war sitt kort ikke kan kjøre på 1000 som mine gjør. Det og er litt overklokket. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Nå ble det mye feil på serverne hos Stanford siden stat-server er nede igjen. BA-serverne tar likevel i mot og leverer som normalt! Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ditt 590 kort war så det ut som det var strøm delen som tok kveld, en dårlig lodde punkt? Ja du kan oppgradere bios fra produsenten, samme som på HK. Men jeg har aldri gjort det, derfor kjøper jeg alltid overklokket versjonene. Gpuene er av bedre kvalitet, derfor kan de kjørers høyere. Jeg sier ikke at war sitt kort ikke kan kjøre på 1000 som mine gjør. Det og er litt overklokket. Det var under bakplaten på baksiden av kortet og over kontaktene ja , det sitter iallefall spenningsregulatorene. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Takker war. Men fått ditt da? Bestiller jeg noe fra komplett så har jeg det dagen etter. Men bruker de posten så tar det lenger tid ja, 2-3dager. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Posten, 2 dager siden og kun registrert melding. Reiser til oslo i 1 uke på torsdag.. Kona får montere kortet, håper det ligger i lektorutdannelsen. 1 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ditt 590 kort war så det ut som det var strøm delen som tok kveld, en dårlig lodde punkt? Ja du kan oppgradere bios fra produsenten, samme som på HK. Men jeg har aldri gjort det, derfor kjøper jeg alltid overklokket versjonene. Gpuene er av bedre kvalitet, derfor kan de kjørers høyere. Jeg sier ikke at war sitt kort ikke kan kjøre på 1000 som mine gjør. Det og er litt overklokket. Ikke ukjent at nVidia har dårlige komponenter på kortene sine, og spesielt 580\590. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå