Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mine ligger på ca 290 watt, men det er hele maskinen. P8900 gi meg ca 230K på 1000MhZ.

Kjøper du ett overklokket kort er de som regel håndplukket og er garantert å kjører høyere, å oppgradere bios på kortene som ikke er fra produsent så mister du nok garantien.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine ligger på ca 290 watt, men det er hele maskinen. P8900 gi meg ca 230K på 1000MhZ.

Kjøper du ett overklokket kort er de som regel håndplukket og er garantert å kjører høyere, å oppgradere bios på kortene som ikke er fra produsent så mister du nok garantien.

Du kan endre bios på alle EVGA sine skjermkort uten å miste garantien :)

De vil bare at du flasher tilbake til orginal bios om det er mulig dersom du må sende det tilbake.

Lenke til kommentar

Har bare vannkjøling (lukket) på en rigg.

Luft på alt, 690 holder koken enda.

Får jo nye kort ( med kjøpsdatoens verdi) så blir jo evig oppgradering.

Fikk 6000kr for 295 som røk, verdt 1kr idag.

Hvor handler du kortene dine? Hver gang jeg skal ha retur på noe og de ikke har det på lager lengere så begynner selgerne alltid å krangle om hva jeg skal få igjen, og trekk i returen for "bruksavgift" kommer stadig opp.

Lenke til kommentar

Komplett. betaler mer pga servicen der.

Merkelig det der, for komplett.no er de jeg har hatt mest problemer med i det siste. Før var de veldig hyggelig, og jeg fikk tilogmed låne to hovedkort for å sjekke etter feil. Nå derimot sitter de å krangler og kommer med usaklige argumenter for den minste lille ting. Selv ikke når jeg kommer med argumenter støttet av dokumentasjon nekter de å gi seg så jeg har boikottet hele komplett inntil vidre.

Lenke til kommentar

Ditt 590 kort war så det ut som det var strøm delen som tok kveld, en dårlig lodde punkt?

Ja du kan oppgradere bios fra produsenten, samme som på HK. Men jeg har aldri gjort det, derfor kjøper jeg alltid overklokket versjonene. Gpuene er av bedre kvalitet, derfor kan de kjørers høyere.

Jeg sier ikke at war sitt kort ikke kan kjøre på 1000 som mine gjør. Det og er litt overklokket.

Lenke til kommentar

Ditt 590 kort war så det ut som det var strøm delen som tok kveld, en dårlig lodde punkt?

Ja du kan oppgradere bios fra produsenten, samme som på HK. Men jeg har aldri gjort det, derfor kjøper jeg alltid overklokket versjonene. Gpuene er av bedre kvalitet, derfor kan de kjørers høyere.

Jeg sier ikke at war sitt kort ikke kan kjøre på 1000 som mine gjør. Det og er litt overklokket.

Det var under bakplaten på baksiden av kortet og over kontaktene ja , det sitter iallefall spenningsregulatorene.

Lenke til kommentar

Ikke ukjent at nVidia har dårlige komponenter på kortene sine, og spesielt 580\590.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...