Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om ikke serveren er nede så begynner mitt trådløse nettverkskort å krangle. Det er en Linksys WMP600N Wireless PCI, og selvfølgelig ikke kompatibelt med Win 8. Det virker i lengre perioder, og plutselig slutter det å virke, virker litt, virker ikke osv.

Nå er jeg lei. Har noen av dere en anbefaling på nettverkskort eller USB-dongle som er fin?

Lenke til kommentar

Om ikke serveren er nede så begynner mitt trådløse nettverkskort å krangle. Det er en Linksys WMP600N Wireless PCI, og selvfølgelig ikke kompatibelt med Win 8. Det virker i lengre perioder, og plutselig slutter det å virke, virker litt, virker ikke osv.

Nå er jeg lei. Har noen av dere en anbefaling på nettverkskort eller USB-dongle som er fin?

Dette fungerer snus med både W8 og 8.1 :)

http://www.netonnet.no/art/data/nettverk/nettverkskort/usb-tradlose/tp-link-tl-wn725n/178811.5420/

Jeg har ingen, men mener andre her kjører med det.

Mitt 590 brant, fikk dette i erstatning automatisk

http://www.komplett.no/asus-geforce-gtx-780ti-3gb-physx-cuda/801815

Gratulerer! Kongekort!

Endret av Rusher
Lenke til kommentar

:rofl: Denne, Kjetil Lura? Tja, mest pga at jeg liker den, kanskje. Ellers så kan jeg endelig folde mer enn 8 timer pr dag, så i natt, for første gang siden 10. desember, kan PC folde all night long. Adaptec 6805 RAID kortet har endelig gått i søppelbøtta. Venter forsatt på Areca kortet, og fa.... vet når jeg får det. Men mens jeg venter, blir det folding hele tiden. :)

Endret av Chavalito
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei det er i posten, ja de pleier å spørre om X er bra nok erstatning og da skulle jeg foreslå, men de bare sendte.

Glad nok uansett, for gamle ga jo 50k ppd...

Det er ikke noe problem, du kan flashe det med så og si hvilken som helst av disse 780 Ti biosene.

Edit: Ser at jeg får ned en core17, P8900 igjen.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...