Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vært på hytta siden søndag, hvor det står 2 servere. Disse har til nå syklet med stock hastighet som er henholdsvis 2.1GHz (6272) og 2.3GHz (6176), hvor førstnevnte tidligere fungerte på 2.4GHz ved hjelp av TurionPowerControl men da jeg skiftet SSD på den var ikke dette aktivert (les installert). I går klarte jeg endelig å legge inn TPC på nytt og øke hastigheten til 2.4 igjen, og planen er å¨få 6176 serveren til å kjøre med 2.5 - 2.6GHz ved å overklokke den. Klarer jeg det vil det langt på veg erstatte SR-2 serveren som jeg har sluttet å bruke i folding. Jeg har ikke tid nå i nyttårshelga (fordi fruen er med) men skal få det gjort så snart det er praktisk mulig. Ellers så har det vært 2 strømbrudd her på 3 dager som har satt statistikken min ganske betydelig tilbake, men jeg tror jeg likevel skal klare ny månedsrekord med over 100 millioner hvis det ikke kommer et nytt et da. Samtidig vil jeg gratulere laget med ny rekord for måneden med godt over 500 millioner, kanskje når vi 525 før foldingåret er omme, og takke alle for året som snart er omme. Det har vært et fantastisk år med hensyn til foldingen i laget.

 

Ønsker til slutt alle en festlig aften og et Godt Nytt År!

Endret av -alias-
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dæven steike, der passerte vi 500 millioner ja! Får håpe du også får ny månedsrekord, -alias-! Jeg hadde også håpt en ny månedsrekord, men ser ikke ut som jeg klarer det denne måneden...

 

Blir artig å se hva som skjer ut i det nye året! Undertegnede går i alle fall i anskaffelse av et 280X i januar så snart vi går inn i ny kredittkortperiode :p Dumme lønning kommer jo ikke før 20. ;) kr/PPD er jo ganske gunstig for 280X sett opp mot 290X selv om PPD/w er dårligere, men må begrense pengene litt.... Ellers har eg fått seng, sofa og TV til nye leiligheten, så noe fornuftig har jo pengene mine gått til :)

 

Godt nytt år alle sammen! :fun:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jepp, ser ut som det kun går oppover med oss. Vi har nesten 300 millioner mer poeng pr måned enn vi hadde for et år siden, ikke verst i det hele tatt. Og ser at jeg er inne på topp 20 listen vår med dagsproduksjon, ikke verst da jeg ikke folder mer enn ca 12 timer pr dag enda.

 

Vi får bare stå på her og se om vi kan krype enda lenger opp på team poeng listen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå skjer det noe nytt og ganske negativt med hensyn til PPD for mitt vedkommende! Etterhvert som WUer av typen 8101 blir ferdige erstattes de nå av A3 Core WUer i serien 856x, hvor den første som ble ferdig nå folder sin tredje slike. Dette er på 4650 serverne, hvor PPD da ligger omkring 300 - 350K, som er ca. 1/3 av normale for disse maskinene. For meg ser det ut som at PG nå har gjort endringer i hva som er tilgjengelig, dvs. at de har strupet tilgangen til WUer av typen bigadv. Mulig av dette gjelder bare meg siden jeg har vært litt vel frampå mot PG og blir "straffet" slik, men jeg kan vel egentlig ikke tro at dette kan være tilfelle. Uansett årsak så synes jeg dette er ufint av PG siden kun for kort tid siden annonserte at de ønsket at BA-foldere skiftet over til standard SMP frivillig. PÅ forskjellige forum har de fleste vært i mot dette hvis ikke bonus for SMP først blir justert opp. Det skal bli spennende å se hva som skjer videre i denne saken.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

De har visst en viktig server som er nede, inkludert GPU AS, så det er nok forklaringen. Se news.

Ser ut som at stat-server + gpu er nede, men BA nevnes ikke og det kan nok stemme. BA-server tar i mot ferdige prosjekter, men gir ikke ut nye, og man blir satt over til SMP-servere som villig deler ut 85xx WUer.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Jepp, der var det slutt på SMPer og tilbake til 8101 og 8105. Får håpe at dette ikke var en ny trend fra PGs side, men jeg har en magefølelse av at vi står foran et skifte i bonuser for bigadv. Serverne klarte å tygge unna 7 - 8 SMPer på noen timer, og det vil synes godt ned i statistikken. Like før War og nilsch passerer meg i topp 20 nå. :green:

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...