Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Les her min folding venn: http://foldingforum....hp?f=74&t=24647

Har selv slitt med samme feilmelding.

Takk for det!

Prøvte meg på å google litt men må ha oversett hele Folding forumet :)

Virker som de har fikset det alt så problemene bør være borte fra nå av.

Kan hende det blir litt pause på meg og på storfolding nå i sommer, er ~25grader her og enda varmere i leiligheten når jeg folder.

Får glede meg til jeg får meg 2650 prosessorene og får satt opp noen mindre varmekilder en to gpu'er.

Endret av Nif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som vet om gpu folding kan brukes til å verifisere en stabil overclock. Jeg foldet flere uker på

P8900 med kepplerboost @1267Mhz gpu, 2x3456 Mhz ram helt stabilt. Fikk tildelt andre WU's (husker ikke helt hvilket P nummer), som brukte core15. Fikk en drøss med feilmeldinger og til slutt core shut down=> return bad WU. Downclocka gpu til @1254Mhz, og det gikk greit. Vil det si at jeg hadde en ustabil overclock?

PS: Jeg har to gtx 670

Endret av JadaNei
Lenke til kommentar

70C = klokke ned.

Kjølerene er på max, uklokket .

Rart at de kjølte så godt hos andre.

Trenger nye kjølere da, har ikke funnet noen da jeg lette.

Det var merkelig ja, men kan jo skyldes høyere romtemperatur og andre forhold. Rack blir vel noe varmere enn kabinetter, jeg vet ikke, bare tenker høyt. Hos meg sto alle samme veg og blåse bakover. De 2 bakerste ble alltid varmest siden de fikk forvarmet luft fra de 2 som sto fremst, men forskjellen var bare noen få grader. Jeg kjørte også med dem ved å ha hovedkortet på benken, og de fungerte helt fint da også. Romtemperatur hos meg var omkring 20 - 22 Celsius mener jeg å huske.

Lenke til kommentar

Noen her som vet om gpu folding kan brukes til å verifisere en stabil overclock. Jeg foldet flere uker på

P8900 med kepplerboost @1267Mhz gpu, 2x3456 Mhz ram helt stabilt. Fikk tildelt andre WU's (husker ikke helt hvilket P nummer), som brukte core15. Fikk en drøss med feilmeldinger og til slutt core shut down=> return bad WU. Downclocka gpu til @1254Mhz, og det gikk greit. Vil det si at jeg hadde en ustabil overclock?

PS: Jeg har to gtx 670

Meg bekjent brukes kun 90% av GPU når du folder, så konklusjonen min må være at den ble ustabil I forhold til Folding@home. Tror du kan kjøre GPU'er litt hardere med folding enn I forhold til f.eks den nyeste 3DMark. Mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Det var merkelig ja, men kan jo skyldes høyere romtemperatur og andre forhold. Rack blir vel noe varmere enn kabinetter, jeg vet ikke, bare tenker høyt. Hos meg sto alle samme veg og blåse bakover. De 2 bakerste ble alltid varmest siden de fikk forvarmet luft fra de 2 som sto fremst, men forskjellen var bare noen få grader. Jeg kjørte også med dem ved å ha hovedkortet på benken, og de fungerte helt fint da også. Romtemperatur hos meg var omkring 20 - 22 Celsius mener jeg å huske.

Sikkert 30C inne nå.

Monterte luftplata så luften blir presset ned mot kjølerene, hjalp en grad.

Skal montere serverene i rom med 20C imorgen , så får vel stå sånn så lenge temp er under 70c.

Den nye guiden på (H) var ramdisk osv, slettet den og la inn på gammelmåten og fikk 280K

Ikke lagt inn thekraken da jeg ikke fant noen lett guide.

alle er blabla(your username here)bla bla bla og mine fah-mappenavn osv ikke matcher guidene så får jeg det ikke til å stemme-

noen som har en lenke med ren install uten masse dilldall-opprettelse av mapper?

Lenke til kommentar

Samme her, installerte ramdisk scriptet på fire rigger uten problemer etter oppdatering til Ubuntu 12.04. Det var mye raskere å installere fah med dette scriptet enn før. Har hatt mange færre problemer etter at jeg har fulgt Hardforum's musky/tears anbefalinger enn da jeg prøvde å gjøre ting på min egen måte.

Lenke til kommentar

Prøver å folde litt med laptopen mens jeg er på arbeid, blir via proxy da. Men ser at F@H sier at collection server er 0.0.0.0 og da er jeg nok ute og kjører tenker jeg.

Vet ikke om det vil hjelpe å stoppe hele foldingen og prøve å laste ned nye WU?

Lenke til kommentar

Alle mine rigger kjører nå fra ramdisk, og jeg brukte dette scriptet som utfører hele prosessen i et smell, laget av Musky på hardforum: http://hardforum.com...470&postcount=2 Men husk at først må Ubuntu 12.04 legges inn slik som beskrevet over selve scrioptet. Dette virket 6 ganger på rad for meg uten feil.

Rart, den jeg la inn 100% som oppskriften.

Denne foldet på 1 min og alt ble lagt inn, men PPD ble 200K over 60% arbeid.

Slettet mappa og la inn selv uten "thekraken?" og da gikk jeg 80K boost"

Vurderer å slette alt og legge inn med guiden en gang til.

Endret av War
Lenke til kommentar

Må nok desverre legge foldinga på is, til fyringssesongen begynner!

Ble så veldig varmt i leiligheten og liker ikkje å ha vindu oppe om nettene, men har ivertfall vist at eg er god for ca 120 PPD :D

120 000 PPD mener du?? 120 PPD gir ikke mye varme i heimen... :p

Lenke til kommentar

Meg bekjent brukes kun 90% av GPU når du folder, så konklusjonen min må være at den ble ustabil I forhold til Folding@home. Tror du kan kjøre GPU'er litt hardere med folding enn I forhold til f.eks den nyeste 3DMark. Mulig jeg tar feil.

Min erfaring er faktisk at jeg klarer høyere stabil overklokking med og verifisere gjennom OCCT\Kombustor\3Dmarks en det jeg klarer holde stabilt under folding.

Lenke til kommentar

Nytt rom 61C cpu

Teori 1: kaldere og større rom

Teori 2: viftekontolleren går ikke til 100% VS rett på hovedkortet ( flyttet alle cpukjølere til HK. )

Teori 3 : kombinasjon.

Isåfall kan jeg vel klokke cpuene 200mhz

Edit 450K PPD på xx03

Endret av War
Lenke til kommentar

Kjøpte meg mitt første GIGABYTE hovedkort! Var bare på utkikk etter ett som kunne gi meg 3 ways crossfire. Tenker jeg kommer til å folde litt på dette.

Gleder meg faktisk litt til vinteren :)

post-292564-0-82363800-1374722848_thumb.jpg

Her er også Burmeseren min Texas som ligger å koser seg. Han hjelper meg ofte når jeg driver å bygger etc. :)

post-292564-0-38616700-1374723369_thumb.jpg

Endret av Bit44
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med en 130 TDP prosessor så er det vel litt "uheldig" å overklokke i denne varmen på 1.5Volt, men resultatet ble jo "ok".

post-292564-0-98576300-1374781960_thumb.jpg

Klarte også å miste min FX 8350 ned i bordet, med det resultat at 4 pinner ble halveis horisontale. !@#$%! Grrrr!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...