Belarnion Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Kult! Dette er gode ting. Jeg tror nok ikke jeg slår deg med det første nei. Lenke til kommentar
JosteinS Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 trapper ned deltagelsen nå. hadde en litt skremende episode med en PSU som gikk til helvete tiligere i uka det ble en del røykutviklig, og jeg er glad hele driten ikke tok fyr... nå på sommeren når maskinene ikke kan brukes til å varme opp huset blir det også unødvendig dyrt å trekke et par hundre watt hele døgnet for dette, men til høsten igjen skal legligheten fyres med F@H Lenke til kommentar
Lautsprecher SE Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Jepp, da har jeg vært med i et år og 15 dager. *Feire med et glass brus* Endret 23. juni 2005 av Lautsprecher SE Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 endelig på topp 200, meneh... tror det sier litt om aktiviteten her folkens. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 62. plass nu med en cpu eller 2 om du vil HT Lenke til kommentar
deviant Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Nå mangler hardware.no bare en håndfull på 500 cpu'er totalt - noen med flere cpu'er i skapet som kan vippe oss over? Endret 2. juli 2005 av deviant Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Målene mine er nådd. Nådde 100K i dag, ligger også blant de 5000 beste totalt Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 el-asso: Du har vel ikke tenkt å slutte med å folde? Eg har ikke noe mål. EM3 sier eg har over 135k, men har ikke tenkt å slutte. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 el-asso: Du har vel ikke tenkt å slutte med å folde? Eg har ikke noe mål. EM3 sier eg har over 135k, men har ikke tenkt å slutte. Jeg har vel ikke det, men kommer til å kjøre litt redusert en periode på grunn av pc-mekking og to maskiner som befinner seg på "ferie" ett sted uten nettilgang. Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Da har jeg endelig kommet meg opp til plass 59. Har nå ca 30 maskiner som folder denne helgen. Har satt opp 15 nye bærbare maskiner som får folde litt før de blir utlevert til brukerne av disse. Neste uke er det ferie og da avtar foldingen. Kommer sterkere tilbake etter ferien. Har ca 20 gamle Compaq 350MHz som skal få lov til å folde i et 1/2 år etter ferien. Stå på alle sammen og god ferie til dere alle. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Nå er det sommer og fah er skrudd av på hele parken. Kun et par maskiner på jobben som vedlikeholder statten. I utgangspunktet er jeg ferdig med folding 24/7 for en tid fremover. Nå tror jeg pengene skal gå til noe annet hardware. Nærmere bestemt BILEN min. Der snakker vi om nye støtdempere, fra 14 toms til 16 toms felger, og kanskje en trimcip. Så jeg takker for meg i denne omgangen kan en si. Stå på dere andre. Husk at det er for en god sak. God sommer. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 God CPU-brennende folding-sommer Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Endelig over 500 workunits. Kommet meg til plass 37. De 15 bærbare gjør jobben sin, samt at jeg har 4 maskiner hjemme som jobber godt. Måtte bare inn i ferien for å sjekke ståa. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 100 WU jubileum! (26371 pts) Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jubileum for meg også. Har endelig kommet meg inn blant topp 30. Mine maskiner jobber jevnt og trutt gjennom ferien, men dette varer ikke lenge. Snart må jeg levere ut de 15 bærbare som står å jobber og da er jeg tilbake til mine 5 maskiner. Må pønske ut en ny plan for å nå topp 10. Fortsatt en god sommer til alle som deltar. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hvordan i fa*n kan man hjelpe og oppdage kreft via data??? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ved at man kjører et program som beregner alle kombinasjoner av sammensetning som proteinene i kroppen kan ha som kan gi svar på hva slags innvirkning på kroppen de har. Evt om hvor stor sjansen er for at de muterer. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 I'm out. Hvertall for en stund. Det er rett og slett altfor varmt, og jeg har ikke god nok kjøling. Skal nok komme sterkere tilbake Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 I'm out. Hvertall for en stund. Det er rett og slett altfor varmt, og jeg har ikke god nok kjøling. Skal nok komme sterkere tilbake Feiging...... hehehehehe Blir nesten for varmt hos meg også me 28 grader på PC'rommet, men holder koken enda jeg. hehe Har hatt 3 ukers pause med tanke på ferie og fyrte opp hjemme igjen på fredag som var. Jobb PC opp idag, så jeg folder på som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå