Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi var faktisk bare 128 - 130 aktive brukere før vi startet å lage artikkelen, og klarer vi å beholde 100 av de nye så skal vi være ganske fornøyd. Men som først nevnte taler skriver så daler antall aktive sakte men sikkert. Det går litt opp igjen i perioder, men tendensen er nok dalende, men dette vet vi fra tidligere, samt at det også kan skyldes at det blir varmere ute for hver dag som går. Starten på vinteren vil nok være den beste tiden for rekruttering av nye foldere, så vi får kjøre en ny sak til høsten igjen.

Endret av -alias-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir en liten foldingpause hos meg i dag men håper jeg får sparka i gang igjen maskinene før jeg tar helg...

Fikk opp igjen det meste, unntatt 80 core beistet - den er VRANG og må startes med en del tlc for å komme seg i gang i Ubuntu.

.

Lenke til kommentar

Jeg tenker vel bigadv hvor P8101 som er den tregeste å tygge på har holdt seg borte i flere dager, og da blir det mye PPD på 4P servere. Dette er fra for noen timer siden.

post-53451-0-58705500-1367612320_thumb.jpg

Og denne er fra akkurat nå.

post-53451-0-01643800-1367612726_thumb.jpg

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Noen som sitter på noe info eller antagelser ang når core_17 blir rullet ut igjen?

Ikke noe mer enn at intern testingen ser ikke ut til å gi mye problemer for tiden! Muligens tatt knekken på bugs som plaget tidligere :)

Jeg kan ikke se noen spesiell bra utvikling på teamstatistikken?

Speaking off.... Hva har skjedd med deg? Kan ikke huske å ha lest noe.... http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=602994

Endret av Arve1234567890
Lenke til kommentar

Virker som det 4P-kortet med en defekt sokkel fikk nok for godt, våknet opp til lukten av svidd HW, og en av chippene synes hardt svidd. Mistenker det er noe PCB-skade også, og da er det vanskelig å få det reparert også. Tydeligvis ikke nok med bare en litt slapp 120mm over, selv om jeg ikke pushet vcore høyere enn 1.325v på Magny Cours, som vel kan kjøre 1.25v stock. Mao må det sinks til, Interlagos-folderen med vannkjøling og 100 heatsinks har ikke hatt EN hickup siden jeg satte dne igang for et par måneder siden.

Nå gjelder det å spare opp noen kroner så jeg kan få råd til en 4P til :)

Lenke til kommentar

Virker som det 4P-kortet med en defekt sokkel fikk nok for godt, våknet opp til lukten av svidd HW, og en av chippene synes hardt svidd. Mistenker det er noe PCB-skade også, og da er det vanskelig å få det reparert også. Tydeligvis ikke nok med bare en litt slapp 120mm over, selv om jeg ikke pushet vcore høyere enn 1.325v på Magny Cours, som vel kan kjøre 1.25v stock. Mao må det sinks til, Interlagos-folderen med vannkjøling og 100 heatsinks har ikke hatt EN hickup siden jeg satte dne igang for et par måneder siden.

Nå gjelder det å spare opp noen kroner så jeg kan få råd til en 4P til :)

Jeg er i samme båt som deg. Jeg har også en 4P med 6282 med en defekt sokkel som har svidd seg (etter min litt for hardhendte behandling). Den har kjørt fint på 3.3GHz i et halvt år, men nå nekter den å kjøre over stock hastighet på 2.6GHz. Det utgjør 200K mindre PPD. Jeg håper den fortsetter å fungere en stund til og lar den surre og gå til høsten, da kjøper jeg et nytt kort.

Lenke til kommentar

Satte igang ene GTX 460-kortet her nå for å teste. Fikk ned en 7663 med en gang.

Så får se hvor mye den yter her, er jo et ganske mid-range-kort, så har ikke alt for høye forhåpninger.

Og som forventet. 14K PPD. Gått 5% så bør ha stabilisert seg.

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...