Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter litt rar oppførsel er jeg med og produserer igjen. Har mistet noen WU, og det er mildt sagt irriterende. Merkelig er det også at det kun skjer med de 400-WU'ene. De forsvinner ved reboot eller resetter seg av en eller annen grunn.

Har også klokket bittelitt, så produksjonen er økt med litt over 10%.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hengt meg på etter 6mnd fravær.

Hadde for dårlige cpu kjølere den gangen.

Med disse maskinene xp3000(64) , xp 2600 ,

Har også instalert på resten av familens maskiner også noen riktige oldtimere.

P4 1,3ghz

400mhzx2(dual) celeron Bp6

1060 mhz celeron laptop

Nå går ikke alt døgnet rundt men alt hjelper vel :ermm:

Endret av Razer63
Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden har ikke HW.no en F@H Stats side som andre sider for sitt team og bidragsytere? Det er faktisk det minste dere kunne ha laga til for alle dem som faktisk leverer inn WU's i Hardware.no's navn! :hmm:

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden har ikke HW.no en F@H Stats side som andre sider for sitt team og bidragsytere? Det er faktisk det minste dere kunne ha laga til for alle dem som faktisk leverer inn WU's i Hardware.no's navn! :hmm:

Faktisk en ganske god ide :) er ganske morro å se statistikker og slikt, selv om jeg ikker er med for å konkurrere da. Bare bidrer med mitt for å hjelpe på forskninen jeg. :)

Lenke til kommentar

Fordi dette laget ikke er et "offisielt" hw.no-prosjekt, det er bare startet opp av medlemmer som syntes det var en god ide.

Men jeg er enig i at ideen er god. Med en egen DC-del på hw.no med howtos, statsider etc. ville vi nok fått mer blest. Men så var det det der med å gjøre ting da...

PS: Hvis du ikke har funnet denne siden ennå: her finner du detaljert statistikk for laget.

Lenke til kommentar

Ja, jo denne siden har jeg GOD kjennskap til, men .... det var da så rart at ikke HW.no kunne komme opp med lignende selv om det ikke er "offisielt". Det er da faktisk offisielt så lenge hw.no godtar at de ligger på 38-40 plass. Og med den reklameeffekten det har worldwide, synes jeg faktisk det er på sin plass at det kommer en LOKAL side som et supplemet til denne. Og for å trekke den litt lengre, jeg synes det er SKAMMELIG at jeg må besøke utenlandsk hw-side for å få opp en statistikk på et norsk team. Med tanke på de meget kompetente folkene i hw.no, burde det slett ikke by på særlige problem å kun ta med statistikk for de vel 1133 medlemmene som yter. Det vil som du sier, sikkert øke konkurransen og blesten om prosjektet.

Ta for eksempel tråden her ...... bortgjemt langt inne i Forumet. :ermm:

I statistikken burde man lant på vei tilby de samme funksjonene som http://folding.extremeoverclocking.com/tea....php?s=&t=37651 kan tilby, men i tillegg vise antall prosessorer hver enkelt medlem bruker. :dribble:

Lenke til kommentar

shauge lagde for en tid tilbake statsider for Team Norways D2OL team.

Han har forøvrig ytret ønske om å kutte ut denne:

Jeg har vel kuttet ut D2OL til fordel for F@H siden i fjor sommer, men jeg kjører fortsatt denne stat serveren. Jeg kunne tenke meg å kutte ut denne, men ser at det er en del som bruker den. Derfor lurer jeg på om det er noen andre som er interessert i å overta?

Administrasjonen er ytterst enkel, det er bare å starte et exe-program som ordner alt. Den må selvsagt kunne nås fra internet. Send en PM hvis det er noen interesse, ellers så vil jeg høre om noen fra andre lag er interessert eller evt. bare la den forsvinne.

Noen alternativer:

• Overtale shauge til å lage statsider for F@H
  • Noen overtar programmet og modifiserer det for F@H
  • Bruke noen av de ørten andre statsidene på nett

For nettsted kan dere f.eks bruke Team Norways hjemmesider som ressurssenter for guider, FAQs og How-tos.

Som jeg har sagt tidligere, så inneholder første post i denne tråden masse materiale for en bra guide.

En fin jobb for deg, Gisle ;)

Sceptic

Lenke til kommentar

Tror ikke det. Jeg har bare hardware ..... er ikke software-guru i det hele tatt. :!:

Har dessuten ikke tid. Barn, Kone, Hus, Bil, Jobb, Fritid, Venner, Familie og hobby. Da er det ikke mye igjen til annet ...... :D

Lenke til kommentar
Får man tak i mIRC-script som viser info om f@h?

<nysgjerrig modus>

Hva i alle dager skal du med det?

</nysgjerrig modus>

Lagde et selv da :p

Siden jeg har konsollprogrammet, så er det en litt lettere måte å se hvor langt man har kommet.

Endret av M4rTiN
Lenke til kommentar

Har et par maskiner i signaturen jeg kunne tenkt meg å få på dette. Problemet er bare at jeg får ikke til den HT moden. Begge dataene kjører på 50 %..

:ermm:

Jeg får beskjed om at FAH4500 mangler og må lastes ned. Dette har jeg gjort men får fortsatt samme feilen. Hva gjør jeg galt?

Endret av Alcoholiday
Lenke til kommentar
Mener å huske at en på overclocker australia teamet hadde over 300. Så nå at en av dem har hatt over 140 siste 50 døgn. Så det tror jeg burde holde for de fleste. :)

Ikke glem legenden 1920x1080i-How??? på team rage3d.

Han hadde nå 1257 aktive prosessorer de siste 50 dagene og produserer i gjennomsnitt over 110.000 poeng i døgnet!

Lenke til kommentar
Mener å huske at en på overclocker australia teamet hadde over 300. Så nå at en av dem har hatt over 140 siste 50 døgn. Så det tror jeg burde holde for de fleste. :)

Ikke glem legenden 1920x1080i-How??? på team rage3d.

Han hadde nå 1257 aktive prosessorer de siste 50 dagene og produserer i gjennomsnitt over 110.000 poeng i døgnet!

Inni hampen da!!! Sitter han å drifter ett kjempenett og har lagt in consolle versjonen i ett script som kjøres når folk logger seg på nettverket da eller?

110K poeng i døgnet *drømme stort om å komme 10% av dette til og med*

Endret av Zimon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...