Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Balthazar' date='03/02/2005 : 20:12']
Hvorfor havner ikke denne tråden i "Mine innlegg" i menyen?

Den gjør vel det nå?

Måtte bruke søk for å finne den selv :)

Får du denne tråden inn i "Mine innlegg"? Jeg får den fremdeles ikke inn der. Noen som vet hvordan dette kan fikses? Kanskje en moderator må fikse på denne tråden, da det virker som om det kun gjelder denne tråden?

Lenke til kommentar
har det noe å si hvilken linje den er på?

Minimalt. Er gjerne opptil 5MB som skal lastes opp/ned og så skal ting knuses i et døgn eller mer, så nei, har lite å si....

 

 

 

BTW: jeg har satt på monitorering av denne posten, så jeg får mail når det kommer nye innlegg. Greit nok alternativ til at den ikke dukker opp i "mine innlegg" (vil gjerne ha den i mine innlegg også, men; man tar hva man får). I motsetning til "andre" poster du monitorerer så får jeg på denne posten mail om alle innlegg, mens man ellers i forumet får for bare første innlegget som kommer etter at du besøkte tråden sist....

Lenke til kommentar

Jeg er RookiNewbie på linux, men jeg tror jeg greide å intallere F@H på Mandrake boksen min i går. Så nå har Lokalteamet vårt (Jobben, meg og min bror) 4 stk 24/7 cpu`er i jobb med en samlet hastighet på 5254MHz

 

Team Hardware.no - opp! frem!! rule!!!

 

Og forøvrig mener jeg at vi forjener mer annonsering om Team Hardware.no.

Si din mening i dette denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=375410

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...