Ambassadøren Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg endte opp med en full partisjon her forleden. Det viste seg at loggfilen "FAHlog.txt" hadde vokst til ufattelige 2,2 Gigabyte på et par dager. Er det noen av dere andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Ambassadøren Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Burde ikke dette temaet egentlig ligge under CPU? - Det er virkelig få oppgaver som er så CPU/GHz avhengig som Folding@Home Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg er med på Team Hardware! Lenke til kommentar
Ambassadøren Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg var med på F@Hallerede i 2003 faktisk. Men dette er litt mer trøkk over. Med litt hjelp fra jobben teller vi 4 cpu`er nå. To til kommer om litt. Dette er morro. Skulle vært IKT mann på en skole eller noe sånt nå... Lenke til kommentar
Stylpe Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Installert som service ^_^ Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Balthazar' date='03/02/2005 : 20:12'] Hvorfor havner ikke denne tråden i "Mine innlegg" i menyen? Den gjør vel det nå? Måtte bruke søk for å finne den selv Får du denne tråden inn i "Mine innlegg"? Jeg får den fremdeles ikke inn der. Noen som vet hvordan dette kan fikses? Kanskje en moderator må fikse på denne tråden, da det virker som om det kun gjelder denne tråden? Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Mener det er slik at sticky-tråder ikke kommer på 'mine innlegg'. Sceptic Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Vel, det burde gått å få slike tråder også inn i "Mine innlegg". Nå er det jo masse klatt å finne frem til denne tråden. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 har det noe å si hvilken linje den er på? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 har det noe å si hvilken linje den er på? Minimalt. Er gjerne opptil 5MB som skal lastes opp/ned og så skal ting knuses i et døgn eller mer, så nei, har lite å si.... BTW: jeg har satt på monitorering av denne posten, så jeg får mail når det kommer nye innlegg. Greit nok alternativ til at den ikke dukker opp i "mine innlegg" (vil gjerne ha den i mine innlegg også, men; man tar hva man får). I motsetning til "andre" poster du monitorerer så får jeg på denne posten mail om alle innlegg, mens man ellers i forumet får for bare første innlegget som kommer etter at du besøkte tråden sist.... Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Jeg er RookiNewbie på linux, men jeg tror jeg greide å intallere F@H på Mandrake boksen min i går. Så nå har Lokalteamet vårt (Jobben, meg og min bror) 4 stk 24/7 cpu`er i jobb med en samlet hastighet på 5254MHz Team Hardware.no - opp! frem!! rule!!! Og forøvrig mener jeg at vi forjener mer annonsering om Team Hardware.no. Si din mening i dette denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=375410 Endret 9. februar 2005 av pwd3679 Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg fikk på et eller annet vis installert klienten på en maskin med galt brukernavn og team. Stemmer det at jeg bare trenger å endre info i client.cfg så skal alt være i orden etter reboot? (Kjører service). Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Driver å rydder litt på maskinen min nå. Hvordan får jeg egentlig fjernet console/service-utgaven av F&H? Prøver å stoppe servicen for så å slette filene, men servicen starter opp av seg selv etter 15 sek, og filene får jeg beskjed om at er i bruk. Noen? Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 I'm out Jeg har bidratt med 44837 poeng til laget vårt, men nå er det slutt. Får ikke bruke jobb-pc'en mer til dette, og hjemmepc'en bråker for mye og blir for varm når F@H kjører hele tiden. Dermed sier jeg takk for meg. Lykke til videre folkens! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Håper du kommer tilbake igjen. Uansett, takk for en enorm innsats. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Sozo...30 CPU`er...Har du raidet datasalen? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) OFF TOPIC.....###########...Det var greier det. Det kuttet satt rett i fleisen. Stå på gutter. Bringer tilbake minner fra en metall era som sjefet! Endret 11. februar 2005 av pwd3679 Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Sitrus? Hehe...Men takk takk, hyggelig å høre Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) ops...dsylekesi og dårlige crt skjermer har sin effekt i dag. Hheheheheheheheheh....eh.. eller som jeg leser det: ops...dseylskei og dråglie crt skejemrr har sin efkfet i dag. Hheheheheheheheheh....eh.. MEN NOK OM DET - TILBAKE TIL TEMAET: FOLDING@HOME. Endret 11. februar 2005 av pwd3679 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå