Arve1234567890 Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Ser ut som GPU AS ikke gir ut WU, tar kun imot http://fah-web.stanford.edu/pybeta/serverstat.html Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Ønsker å lage en bildeserie av så mange rigger som mulig. Ca. 3-5 bilder av hver rigg du har (gjerne mer hvis du har lyst ) hadde vært flott. Dette blir vel da laget som en bildeserie i flash eller lignende, eventuelt kan vi vel implementere dette i bloggen? Send bildene til [email protected] Inkluder i e-posten: Hardware for hver pc PPD for hver pc Ta gjerne bilder av selve hardwaren til pc'en! Edit: Bruker ca. 300W for ~30k PPD, og regner vel med å bruke 400W eller noe sånt og ha 50k PPD når det nye skjermkortet er satt i Endret 22. mars 2013 av CasterAnd 1 Lenke til kommentar
userman Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Er det grieit å sende bilde av rigger som ikke er 24/7 foldere? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Igjen om E5-4650 serveren! Jeg har vært litt engstelig etter at jeg flyttet serveren inn i varmen for at temperaturene for CPUer etc. ble for høye, spesielt siden jeg ikke fant programvare som lot seg installerer for å lese av sensorene. Men så fikk jeg endelig kontakt igjen med IPMI i serveren og kunne lese av temperaturer m.m. fra remote, og slik ser det ut: Slik jeg leser tallene så ser det veldig bra ut, så i natt skal jeg sove godt. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Er det grieit å sende bilde av rigger som ikke er 24/7 foldere? Ja [email protected] HW.no kommer til å logge inn selv og plukke ut bilder, så greit om riggene beskrives om de har artikkeltekst i originalartikkelen / evt ellers også. alias, det er god temp. På G34 kan du vel sudoe temp? Endret 22. mars 2013 av War Lenke til kommentar
userman Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ja [email protected] HW.no kommer til å logge inn selv og plukke ut bilder, så greit om riggene beskrives om de har artikkeltekst i originalartikkelen / evt ellers også. alias, det er god temp. På G34 kan du vel sudoe temp? Ok Skal nemlig ta noen fine bilder av den overklokkede riggen min i morgen. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Siste frist er søndag. Det vi mangler mest er folding-logoer/ bilder som ikke er av maskiner , men lov til å trykke. Har pande lab noen cc? Sånne bilder som er på hele forsiden til hw.no De er kjøpt for sånn 11dollar stykket. Endret 22. mars 2013 av War Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Har aldri opplevd å bare få ned P6901 på alle riggene samtidig, men i dag har det faktisk skjedd.Trodde jeg skulle avansere forbi han foran meg i dag men det ser dårlig nå. Satser på at dette er en forbigående trend. Lenke til kommentar
userman Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg vil anta at det er en tilfeldighet? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Både ja og nei! Det som er et faktum er at 6901 har vært aktiv siden årskiftet i noen grad, men den siste tiden har det bare øket på og har de siste ukene vært på 1, 2 eller 3 rigger samtidig. Jeg blir derfor ikke overrasket om denne nå blir fast framover, men vi får se. Den yter omtrent som P8101 eller litt bedre (samlet) og er til å leve med. Opteron Interlagos er dårlig på folding av 690x mens Magny Cours tygger godt unna på disse, og det samme gjør Intel-baserte chipper. Jeg kommer likevel samlet sett bedre ut med bare 6901 enn med 8101 fordi MC og Xeon er i overtall i foldeparken her. Endret 23. mars 2013 av -alias- Lenke til kommentar
War Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg får den 7 av 10 ganger pr rigg. Den er alltid på en av 2 rigger. Lenke til kommentar
userman Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Både ja og nei! Det som er et faktum er at 6901 har vært aktiv siden årskiftet i noen grad, men den siste tiden har det bare øket på og har de siste ukene vært på 1, 2 eller 3 rigger samtidig. Jeg blir derfor ikke overrasket om denne nå blir fast framover, men vi får se. Den yter omtrent som P8101 eller litt bedre (samlet) og er til å leve med. Opteron Interlagos er dårlig på folding av 690x mens Magny Cours tygger godt unna på disse, og det samme gjør Intel-baserte chipper. Jeg kommer likevel samlet sett bedre ut med bare 6901 enn med 8101 fordi MC og Xeon er i overtall i foldeparken her. Da hadde vel det beste vært en "smart" løsning, som ser på specsene til Folde-pcen, før den gir den WU? Eller? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Eller hatt kraft denne krever = poeng så slle er like, men kraftigere pc er kjappere. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Hvor kom gårsdagens 12 millioner fra? Noen som har giret opp noe alldeles forferdelig? Jeg har nok fått noen 6901, men taper ikke SÅ mye PPD tydeligvis. Kanskje ca 10% av produksjonen. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg hadde iallefall 1,963,603PPD i går og pleier å ha 700-800-900K Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Leverte også 5 - 600K mer enn vanlig, men helt tilfeldig, har ikke startet noe nytt. Når jeg ser nærmere etter så har de fem i toppen av lista alle levert noen hundre tusen mer enn normalt, så grunnen er nok der, samt at War definitivt er på veg opp i stat.. Endret 23. mars 2013 av -alias- Lenke til kommentar
Hight Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 lurer på om det finnes andre måter å laste opp ferdige wu'er, for når den starter å laste opp så tar den knekken på hele nette mitt, alt stopper opp, og etter rundt 10% så får eg transfer failed. Har prøvd å kjøre limit på tilkoblingen i ubuntu, førte bare til at det tok lengre tid før den failet. bruker v7.2.9 Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Det må jo ha skjedd noe da, siden det tydeligvis har fungert tidligere, http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=611239 Jeg tipper at du nylig har endret neo i innstillingene for klienten. Innstaller alt på nytt og forsøk igjen. Lenke til kommentar
Hight Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Den har stort sett oppført seg sån siden jeg fikk den, men nå etter man begynte å få 6901 som går raskere å folde så samler dem seg opp før jeg klarer å få lastet dem opp. Har vell i gjennomsnitt 10-15 forsøk på å laste opp vær enkelt wu. Men har trøbbel ellers med ubuntuen, så blir ny installasjon snart Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Om du ser i bloggen vår så er det 12.04Ubuntu som er superlett å sette opp folding i og dønnstabil. Fungerer utmerket på mine maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå