Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hmm...hva kommer det av at min P4 Northwood 1,8@2,5Ghz folder raskere enn den bærbare med P-M 1,6Ghz Dothan? Begge holder på med en sak på 400 Wu, og i de timene jeg har vært vekke har northwooden foldet endel mer enn den bærbare. Er F@H sulten på høy minnehastighet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

selvom de jobber med sammeproteinet er det ikke nødvendigvis den samme foldeprosessen som skal testes og det kan dermed være stor forskjell i hvor lang tid det vil ta å gjøre beregningene. Gode minnehastigheter er vel heller ikke å forakte i slike "tallgnager-prosesser" ;)

Lenke til kommentar
har fått orden på brannmuren min nå, regner med at første WU er lastet opp tirsdag.

jeg har gjort ferdig en WU som ble blokkeret av brannmuren, er det noen mulighet for å få lastet opp denne?

Den ordner det selv. Starter du foldinga på nytt igjen skal du se den sender den avgårde. Alle som ikke bli sendt ligger som "queue"

Lenke til kommentar

Ahh... :) Jeg har tre maskiner som jeg ikke selv kontrollerer til daglig, og jeg har null kontroll med hvor mye de står på. Får derfor en liten "vitamininnsprøytning" sånn i ny og ne. Og i går fikk jeg visst jackpot: 993 poeng på et døgn! Wohooo! Tror det er ny pers, og 40k-grensen ble brutt med brask og bram.

Lenke til kommentar
Vurderer å avslutte hele greia. Jeg mister WU hver gang jeg rebooter, og det må jo gjøres innimellom. Har ikke fått sendt inn resultater på lang tid. Ingen vits å drive på når programmet resetter seg selv hele tiden. :hrm:

Hva mener du? Restarter programmet av seg selv eller rebooter den hele maskinen?

Hørtes ut som om du har overklokket for mye. Eller at strømforsyningen din ikke takler det så bra...

Lenke til kommentar
Vurderer å avslutte hele greia. Jeg mister WU hver gang jeg rebooter, og det må jo gjøres innimellom. Har ikke fått sendt inn resultater på lang tid. Ingen vits å drive på når programmet resetter seg selv hele tiden. :hrm:

Hva mener du? Restarter programmet av seg selv eller rebooter den hele maskinen?

Hørtes ut som om du har overklokket for mye. Eller at strømforsyningen din ikke takler det så bra...

Altså, den står og jobber hele tiden, men når jeg rebooter er plutselig alt arbeid borte og den starter på nytt på samme WU. Jeg har stilt inn slik at den lagrer ofte, men likevel skjer dette. Jeg har ikke overklokket noe i min PC.

Lenke til kommentar

har to maskiner som står og jobber nå, og jeg har funnet ut hvordan jeg får åpnet port 8080, men bare for en maskin om gangen... hvordan får jeg åpnet port 8080 for begge maskinene? litt kjedlig å bytte mellom de to ip-adressene som har tilgang til porten hver gang en WU nærmer seg å bli ferdig...

har "3Com OC Wireless 11g Cable/DSL Gateway 802.11g"

Lenke til kommentar
har to maskiner som står og jobber nå, og jeg har funnet ut hvordan jeg får åpnet port 8080, men bare for en maskin om gangen... hvordan får jeg åpnet port 8080 for begge maskinene? litt kjedlig å bytte mellom de to ip-adressene som har tilgang til porten hver gang en WU nærmer seg å bli ferdig...

har "3Com OC Wireless 11g Cable/DSL Gateway 802.11g"

Du trenger ikke åpne noenting innkommende, og jeg tviler på at det er sperret utgående trafikk. Innkommende trafikk stemmer det at du bare kan ha en maskin av gangen, men utgående trafikk kan så mange maskiner som vil koble på.

Veldig mange av billigrouterne har ikke mulighet for å sperre utgående trafikk engang.

Lenke til kommentar
Finnes det noen mulighet til regne ut hvor lang tid Team HW.no sitt bidrag hadde blitt på en ganske standard pc? (Skjønte noen hva jeg er på jakt etter?)

laget har (snart)produsert 73400 work units.

nå har ikke jeg produsert så mange WU enda, men de jeg har hatt har i snitt brukt rundt 1.5-2 døgn per WU. med min P4 2800 og A64 3000+ som er ganske normale maskiner. ganger man antall WU med 1.5 får man 110100 CPU døgn\301 CPU år

tar man utgangspunkt i 2 døgn per WU får man 146800 CPU døgn\ 402CPU år.

den største WU'ene jeg har hatt til nå har tatt litt over 3 døgn(3.25) tar man utgangspunkt i den får man 238 500 døgn\653 år.

noen som har produsert flere WU kan nok si noe med mer sikkerthet.

Endret av sir_enzo
Lenke til kommentar
Hvorfor havner ikke denne tråden i "Mine innlegg" i menyen? Nå som den har skiftet plass til Programvare->Nett-tjenester er det kronglete å rekke inn til den...

Samme skjer med meg, sjekker om det er noen forandring nå......

Btw, inne blant de 100 nå :wee:

Merkelige greier.....innlegget havna ikke i "Mine innlegg" ???

Hva skjer?

Endret av Mjauritz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...