Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi ha norsk eller eng? Eller begge for å nå et bredere publikum?

Kan ja ha UK-flagg i hjørnet og eng tekst og liiiite norsk flagg så norsk tekst.

En engelsk utgave av første post kunne se for eks slik ut:

Team Hardware.no was launched in March 2004 by a group of enthusiasts who wished to use their computers for something beneficial. We found that the Pande Lab run by Stanford University interestingly works with

distributed computing in order to solve the mystery of how proteins fold. Through this work, Pande Lab aims to find answers to some of the many unanswered questions surrounding serious diseases that affect an increasing number of people worldwide.

This project is based entirely on volunteer efforts from people such as you and I, considering that we use computers located in homes and workplaces. Thousands of machines are involved in what is a highly collaborative effort, as each machine is given a specific problem to solve, while at the same time contributing to the whole.

As of 12 March 2013, Team Hardware.no comprises 3000 unique members, of which 140 remain active. Team 37651 ranks as number 12 globally, according to a system that awards points according to the team's scientific contributions. We have our own discussion forums at: diskusjon.no / hardware.no where we among other things help each other set up folding@home.

Here you will find a large group of competent folders that visit our forums regularly. Our thread currently comprises 1034 pages with 20.675 posts and 589.027 viewings. We encourage everyone to pay us a visit and are pleased to both answer questions and welcome new contributors to what we consider to be Norway's best folding environment.

This video will explain the concept of folding @ home

Osv .......

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det værste æ vet er å google noe foldingrelatert så kommer jeg på spanske forum :w00t:

Norsk må det jo bli uansett, spm blir da om det er verdt å ha det på engelsk også under.

Det å ha google translate-addon er helt håpløst stavemessig.

Norsk 5 millioner potensielle lesere

Eng 2 milliarder potensielle lesere.

Eneste som kan forsvare det er at mye av det som bygges er hi end shit med interesser utover norges grenser, men ja det kan bli noe rotete. Evt subdomene.

Fikk gave av dustin idag, venter på 24 stk til .

post-64596-0-24449000-1363118964_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Proshop er et veldig greit firma å handle med etter min erfaring. Har bestilt samme kjølere derfra flere ganger, samt kabinetter, minne og masse annet. Det har alltid gått bra. Rask levering også, selv når de ikke har det på lager.

Egen hjemmeside/blogg for laget høres ut som en god ide!

Har og god erfaring derfra med mitt ene kjøp, men må si det satt litt inne å bestille hos en nettbutikk som tydeligvis er blottet for enhver form for teknisk kompetanse når det gjelder nettsider og ehandelssystemet. Var en mildt sagt lite hyggelig tur ned memory lane. :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gått 6 dager, men det var ikke lagervare.

99% at alt jeg kjøper er ikke lagervarer , kanskje er jeg noe sær.

Kom gjerne med ideer til logo / banner

Kan bare være tekst også, gjerne i transparang / PNG

Endret av War
Lenke til kommentar

Håper vi ikke får inn for mange dårlige WU'er nå, vil se 300 millioner i mars :) Vi ligger rett i overkant nå, men med masse P6901 for 4P-folderne, så vet man jo ikke hva fremtiden bringer... straks ferdig med en 6901 på 2P - men der taper jeg faktisk lite. Eller P810x (sikkert 01 på begge).

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Stiller meg i rekken om at bloggen bør være på norsk, men med mulighet for engelsk :p Altså, primært norsk...

Klippet/limet/oversatt noe tekst og prøvde meg på ny førstepost. I god tradisjon ligger den foreløpelig her på Google Docs med skrivetilgang for alle som trykker.

Jeg syntes den ble litt lengre enn jeg hadde håpet på; skal jeg prøve å korte den ned? Videoen oppsummerer jo ganske greit konseptet, så kanskje unødvendig å gjenta altfor mye.... Innspill og evt. redigeringer mottas med takk! :) Dette skal jo bli vår post på samme måte som artikkelen er vår!

Lenke til kommentar

Har hatt sånn halv PPD i en uke nå, men trøster meg med at neste p4rigg ( 8-900K) kommer opp så fort cpuene er på postkontoret. Sendt fra korea igår.

noen som vet hvor jeg kan kjøpe "fronter" som pleier å stå der dvd-rom står når man ikke har dvd-rom?

Må være med hull i.

Dette kabinettet får jeg for 450kr og da har jeg 3......

Kanskje jeg må kjøpe kabinetter og kaste de etter å ha tatt ut 3 deksel.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=761665

Lenke til kommentar

Oppdatering / artikkel

Beklager at du får sent svar av meg her. Det er litt sykdom i lufta for tiden, så vi har vært veldig underbemannet denne uka.

Uansett, takk for at dere tar dere tid til å skrive slike saker. Jeg skummet raskt over artikkelen nå, og dette er helt klart spennende stoff. Vi må stokke om litt på oppsettet for å få det til å passe i vår artikkelmal, men det er ikke store problemet.

Jeg foreslår at jeg importerer teksten i vårt publiseringsystem, og samtidig tilpasser oppsettet litt. Jeg sender den så til deg for gjennomlesing og andre tilpassninger (jeg trikser altså ikke noe med språket i første runde).

Jeg skal prøve å få gjort dette i morgen, og om det eventuelt drøyer til mandag så sier jeg ifra J

Vennlig Hilsen

Hardware.no

Lenke til kommentar

Lett off topic, om det plager noen gi beskjed, så sletter jeg denne, men jeg gir heller bort her enn andre steder.

Noen her som har bruk for 19" rack kabinetter?

Har en del gamle 1U,2U, 4U og en 5 eller 6U som snart går på dynga.

Er stort sett Chieftec kabinetter med ATX power, og noen gamle HK med CPU/RAM.

Disker er eller vil bli tatt ut og destruert.

Kan få med et 42U rack også...

Kaffekoppen min skal jeg beholde selv :D

Send PM ved interesse - ille nok at jeg spammer ned tråden med gi bort – trenger ikke mer off topic enn nødvendig…

post-23486-0-43223800-1363338905_thumb.jpg

Endret av avo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...