Zimon Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Kort spørsmål, om man kjører Consoll versjonen på en Windows 2000 arbeids stasjon som flere brukere logger seg og står på ett domene med pålogging. Om Pc'en skrus på og kommer opp til påloggingsvinduet vil da F@H kjøre i bakgrunnen allerede da? Ergo, lastes som en Service. Vil også F@H kunne levere pakken å få ny uten at en bruker logger seg på? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Du må legge inn foldingen som en service for at den skal starte opp før du logger på. Se første posten i denne tråden. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Cyrus, lusker du fortsatt rundt i tråden her? Hvordan er det mulig å produsere nesten 1900 poeng i døgnet med bare 9 maskiner? Mener å huske noe om at du hadde P4 3GHz, men alilkevel... Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Han får vel massevis av de 600-poengs unitene. Jeg har merket at en får flere poeng/døgn jo større units en jobber med. Jeg har sett at min XP2500+ klarer over 150 poeng/døgn når den får jobbe med units som er over 200 poeng. Når den jobber med små units, så klarer den ikke mer enn rundt 100 poeng/døgn. Jeg har dessverre ikke fått større units enn det. Tenker nok de saftige 600-poengs unitene gir masse poeng/døgn... Lenke til kommentar
lodott Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvordan ser man hvor mye man produserer for dagen? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvordan ser man hvor mye man produserer for dagen? Kan kikke her og finne brukernavnet ditt. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Nå er jeg pist på fattern! Er hos fyrn annen hver helg, å må instalere F@H hver gang Forklarer han at det går til noe viktig, men ser ikk ut til å funke Pcen står jo på 24/7 uansett så hvorfor ikke!? Noen osm kan gi meg tips på hvordan jeg kan sjule F@H ikonet nede på linja? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Nå er jeg pist på fattern! Er hos fyrn annen hver helg, å må instalere F@H hver gang Forklarer han at det går til noe viktig, men ser ikk ut til å funke Pcen står jo på 24/7 uansett så hvorfor ikke!? Noen osm kan gi meg tips på hvordan jeg kan sjule F@H ikonet nede på linja? Tror det forsvinner viss du legger det inn som service. Se første post Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Nå er jeg pist på fattern! Er hos fyrn annen hver helg, å må instalere F@H hver gang Forklarer han at det går til noe viktig, men ser ikk ut til å funke Pcen står jo på 24/7 uansett så hvorfor ikke!? Noen osm kan gi meg tips på hvordan jeg kan sjule F@H ikonet nede på linja? Det er jo klart han reagerer... Et program som bruker 100% av cpu kan ikke være godt for pc'en... (i alle fall kan han tro det om han ikke har peil på F@H) Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det er nå helt unødvendig å bruke FireDaemon for å kjøre F@H som service. Det har sikkert blitt nevnt i tråden her flere ganger, men første posten som det stadig vises til er ikke oppdatert med den nye informasjonen. Når man her den seneste versjonen av F@H, så kan man når man konfigurerer den, gå inn i advanced options (ved å svare yes på spørsmål om man vil dette) og velge yes på spørsmål om man vil kjøre den som service. Riktig nok må man deretter re-boote maskina for at F@H skal starte som service, men det fungerer fin-fint og man trenger da som sagt inget 3'dje parts program. Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Du kan starte den manuelt i Datamaskinbehandling. Høyreklikk Min Datamaskin Velg Behandle Trykk på Tjenester (?) (noen med WinXP plz sjekk) Finn F@H og start den ved å høyreklikke på den. HER er klienten. Dargar: Gøtt jobba! Du fauk forbi meg, men no har e føke forbi deg igjen Lenke til kommentar
JosteinS Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) for at F@H skal komunisere med serveren blir man bedt om å åpne port 8080. på routeren må jeg fylle inn følgende punkter: Application Name: Trigger Port: Incoming Ports: Enable:Yes\No Første og siste punkt er greit, men skal jeg skrive inn 8080 på nr.2 og 3, eller bare en av dem? mine to første WU(en på hver pc) ble ikke registrert fordi firewallen blokerte for trafikk... så jeg vil få ordnet dette! EDIT: førsteposten burde oppdateres, den linker for eksempel til versjon 4.? av programmet, 5.03 som er den nyeste utgaven er jo mye mer informativ da den viser status på den framen man jobber med. Endret 15. januar 2005 av sir_enzo Lenke til kommentar
Teroedni Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Vel da er eg med og. Har nå gått over 1000 poeng Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) /woo me Har passert 50k Og ligger på 15. plass på teamet for øyeblikket! Endret 16. januar 2005 av Kenneth_S Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Pass deg Kenneth_S! Kommer raskt etter nå...! 50796 poeng.... Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Linux klient til dette? Prøvde å søke etter "F@H linux", fant ingenting. Orker ikke å skumlese 103 sider. - Sylvarius Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Linux klient til dette? Prøvde å søke etter "F@H linux", fant ingenting. Orker ikke å skumlese 103 sider. - Sylvarius Se på denne siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå