Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp ned et prosjekt 6098 på min 4p6276. Den gir bare 14K PPD ifølge HFM.NET. Har noen andre sett dette prosjektet?

 

Edit: Etter 7% er det endret til 180K. Burde vel være mer enn det dobbelte?

 

Ser at den kun bruker 3 timer på å blii ferdig

Endret av nilsch
Lenke til kommentar

Dvd-brenner, vifter, kjølere, overganger, ssd, viftekontrollere, pasta og gpu.

5-6K bare i dilldall pr G34 om man vil ha den 100% tunet med tanke på lagg og lyd.

 

8 kjølere kom til terminalen i byen min idag, skal bli deilig å gå fra 6x 65db til 10 x 17db.

post-64596-1382186_thumb.jpg

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk nettopp ned et prosjekt 6098 på min 4p6276. Den gir bare 14K PPD ifølge HFM.NET. Har noen andre sett dette prosjektet?

 

Edit: Etter 7% er det endret til 180K. Burde vel være mer enn det dobbelte?

 

Ser at den kun bruker 3 timer på å blii ferdig

 

Det var veldig lite, jeg har hatt den på forskjellige maskiner og den gir ganske mye mer på en 4P rigg enn det du får, klipp fra loggen i HFM.NET

 

Project ID: 6098

Core: GRO-A3

Credit: 1593

Frames: 100

 

Name: 980X Tegnemaskin

Path: W:\

Number of Frames Observed: 100

 

Min. Time / Frame : 00:05:18 - 44 209,1 PPD

Avg. Time / Frame : 00:05:19 - 44 001,3 PPD

 

 

Name: G34 Opteron 6176se 2.3GHz 665 Watt

Path: L:\

Number of Frames Observed: 300

 

Min. Time / Frame : 00:01:57 - 198 094,8 PPD

Avg. Time / Frame : 00:02:09 - 171 106,9 PPD

 

OK...så du redigerte opp ytelsen mens jeg skriver dette, og 180K er bedre, men fremdeles lite for 4p6276 . Dette er standard smp WUer, ikke bigadv.

Endret av -alias-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke så merkelig, min står på 0% og det finnes ingen work-mappe på den / i work så får ikke slettet den heller.

 

Må si det går unna, i juli har vi tatt igjen kina.

Det er ikke lenge siden vi feiret plass 27 .

 

Lurer på hvordan jeg skal få plass til 4.

Ene cpu er jo helt inntil kabinettveggen..

Men de sier nå den er for 4U og da må de vel ha prøvd på fabrikk i en 4U.

 

Eksempelbilde

post-64596-0-27561300-1362664654_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
Xeon E5.Socket 2011? Eller kommer p4kortene med no microopplegg?Tenkte å bestille 4 kjølere

 

Ingen av de kjente produsentene har laget kjølere for socket E5 Xeon 2011 såvidt jeg vet. Amazon.com selger noen http://www.amazon.co...rch-alias%3Daps og http://www.newegg.co...N82E16816101683 en type men jeg har ikke funnet disse i salg i Norge. Mulig at Nextron skaffer disse, de ser slik ut i passiv og aktiv utgave.

 

post-53451-0-13197000-1362668513_thumb.jpg

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

jeg monterte corsair hydro kjølere på mitt dual xeon asus hovedkort

 

Siste mote er

 

Vanlig SMP:
client-type		advanced	  Assigns WUs in late-stage beta if available

Bigadv:
client-type		bigadv		Assigns bigadv WUs on capable systems if available (SMP slot only)
max-packet-size		 big		   Configures the slot to get big WUs (~500MB)


Beta Bigadv:
client-type		bigbeta		Assigns bigbeta WUs on capable systems if available (SMP slot only)
max-packet-size		 big		   Configures the slot to get big WUs (~500MB)

High End AMD 7000-serie GPU:
client-type		beta				Assigns Core 17 if available
(extra-core-args	   -gpu-vendor=XXX hvor XXX er amd/nvidia)	  Nødvendig ved miksing av kort og i eldre V7 versjoner

 

 

Har eg glemt noe da? :)

 

takker for inspill, satte opp en maskin med 2x7970 og folder nå med 90K PPD på denne.

Endret av Lugmeister
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den er for standard socket 2011, ikke for narrow som X9 må ha, se bildet i meldingen over.

 

Snakka med nextron.

Her er cpu-kjølere fra supermicro.

http://www.supermicr...ources/Thermal/

 

Nextron selger ALT som finnes i hele verden fra supermicro, så finner vi det på siden demmes så kan vi bestille det fra dem.

Der er visst bare 1% av produktene som befinner seg på hjemmesiden til Nextron.

 

Mange av kjølerene har også tag som

Screws & Springs for Both Square and Narrow ILMs

 

Da trur jeg det blir lettere å bestille derifra om jeg finner noe som passer.

Så bytter jeg ut viftene :dremel:

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

5,

Skruer nå av core 17 på den ene maskinen jeg tester den på. Bruker ca 6-7 timer per wu?

 

660Ti du hadde? Ser at 650Ti bruker nesten 12 timer, og 680 5,5 timer. Hhv. 9600 PPD og 29 800 PPD

 

 

 

Forresten dere som kjører core 17 på nvidia, har dere CUDA 5.0 drivere? Tror 306.97 og nyere har dette, men for å være sikker prøv følgende:

 

Søk etter nvcuda.dll, høyre klikk -> Properties -> Details, se om det står CUDA 5 Se i loggen til V7 og finn eks. "VERSION = OpenCL 1.1 CUDA 4.2.1"

 

Hvis ikke, prøv å oppdater. OpenCL blir påvirket av CUDA versjon, og ifølge utvikleren (proteneer) så er det altfor mange testere som ikke har CUDA 5.

Endret av Arve1234567890
Lenke til kommentar

skulle egentlig bruke de på hovedmaskinen til spill men de var ustabile og lagget både på bilde og lyd men fant en bra bruk for de.

 

Trodde skjermkort bare kunne brukes til folding; men her sier du at de kan brukes til spill? :p

 

Følg gjerne litt med og se om du får NaN-problemer med de :) Hvis de kommer for mye NaN inn fra testingen så vet ikke Stanford om det skyldes feil i nye core'en, eller om det skyldes mye ustabile/høyt overklokkede kort...

Endret av Arve1234567890
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...