Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Folde-Weekend! Har levert utrolig mange WU's, fått masse poeng og alt har gått glatt og fint :)

Men nå blir det film. Og mer folding :D

 

Edit: Er det noen som er villig til å selge en god folder til meg for rundt 2k? Kommer til å brukes til HW.no-folding og være 24/7, kanskje med unntak av den første uken da jeg kanskje må sette opp internett på rommet den skal settes på :p

Endret av CasterAnd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må man skrive -bigbeta?

 

Jeg la inn -bigbeta og fikk ned en på første forsøk, men vet ikke for sikkert at man må gjøre det. Mulig jeg kun har hatt flaks i det siste. Har kjørt 8102 på 2 av riggene siden i fjor fast, bare avbrutt av noen dager med 8101 i slutten av januar.

 

Mulig jeg må oppgradere HFM.NET til siste versjon for at 8103 skal gjenkjennes.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Jeg la inn -bigbeta og fikk ned en på første forsøk, men vet ikke for sikkert at man må gjøre det. Mulig jeg kun har hatt flaks i det siste. Har kjørt 8102 på 2 av riggene siden i fjor fast, bare avbrutt av noen dager med 8101 i slutten av januar.

 

Mulig jeg må oppgradere HFM.NET til siste versjon for at 8103 skal gjenkjennes.

Samme her, la inn -bigbeta i morges og fikk en 8103 på første forsøk. Har kanskje hatt 5% 8102 før dette, resten har vært 8101 og noen få 6901. Ser ut til at det gir samme poeng som 8102. Ca 600K PPD på min 4p6276.

Endret av nilsch
Lenke til kommentar
Dette blir da heller ikke noe billigkort. Veiledende pris i Norge er oppgitt til 7609 kroner inkludert mva., og kortet blir tilgjengelig i løpet av uka.

Jeg ville nå heller da lagt penger i en 4p-rigg hvis du først skal sette opp noe som dedikeres til folding.

 

Husker ikke helt hva et 690 yter (Begge kjernene). Men tror det var rundt 74K (37K pr kjerne).

Så hvis Titan yter 80% av et 690 vil det gi ca. 60K PPD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...