Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Anbefalte innlegg

Jippi, masse nye medlemmer!

Når det gjelder hva de har kommet frem til og hva de har fått ut av prosjektet, syns jeg de foreløpig har lite å vise til egentlig. Det er tydelig at det må en hel haug av Work Units til for å fastslå et proteins folding med sikkerhet. Ikke noe annet å gjøre enn å fortsette å folde så svetten spruter...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ting tar tid, og jeg låner gjerne CPUen min til folding. Men nå begynner jeg å bli "%"#¤ irritert :hrm: , unnskyld meg men jeg sliter med folding@home programmet. Har siden jeg blei med, foldet "ferdig" 10WU men jeg skulle egentlig hatt det dobbelte :cry:

For eks:

p1405_polyQ44 in water

GROMACS CORE

Som maskina har mi begynnt 3 ganger på, nesten ferdig så begynner det på nytt igjen :ermm:

Noe som er irriterende siden denne "folden" har 2500 frames og maskina mi bruker 1.03 min pr. Frame på akkurat denne.

Hvis dette ikke blir fikset, gidder jeg ikke å la CPUen min jobbe 100% med noe som kanskje ikke blir ferdig. Vil gjerne forsette, men dette er bare nedtur :thumbdown:

Jeg bruker 5.03 versjonen av FH proget., liker ikke at ting ligger skjult i bakgrunnen. Har jeg ikke brukt det proget., så ville jeg sikkert ikke lagt merke til at programmet nullstiller WU(en) av og til. :hmm:

Med vennelig hilsen

[WarRUs]AlucarD alias DocF666 :D

Lenke til kommentar

Det hender at den bøller med BFV også...

Bare å lukke F@H når jeg skal spille da så det er ikke noe problem.

EDIT: Mener du VIRKELIG at det er for mye STRESS med to tastetrykk for å gå ut av et program og tre for å gå inn igjen?

EDIT2: SkriveLeif seff....

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Da er jeg inne med min 3de CPU. :D Og om ikke så alt for lenge blir min P4 2,0@2,5Ghz (400fsb northwood) byttet ut med en Amd 64 3500+ (blir nok å overklokke denne litt også). Min samboer byttar da ut en P3 933 med min gamle P4. P3'en skal ut i stua og blir da ikke å kjøre F@H grunnet viftestøy, P3'en blir ett mutlimediasenter i stua den. :)

Hw.no ligger nå på 42 plass ser jeg. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...