Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tvilsomt at det blir ny dagsrekord, da må jeg evt. få beholde 8102 på alle riggene i 1 - 2 uker, og så heldig er jeg neppe.

 

Edit:

Etter noen % har 6272 riggen fått opp farten noe, og det man kan legge merke til er at Magny-Cours er bedre på P8102 enn Interlagos med samme frekvens. Her vinner MC 6176 2.3GHz klart mot IL 6272 selv om denne kjører med 2.4GHz.

post-53451-0-65886400-1359896377_thumb.jpg

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

http://www.ebay.com/itm/Pair-of-AMD-Opteron-ZS212045TGG44-16Core-2-1GHz-16M-L3-Matches-Opteron-6272-/281061064867?pt=CPUs&hash=item41708b80a3 - ser ut som eng od deal, dog er ikke steppingen den ALLER ferskeste.

 

Vannkjølingsdelene jeg mangler (forhåpentligvis det siste!), men selvsagt ahr tollen forkludret det til og tatt frakten med i grunnlaget, slik at jeg må betale 200kr for å hente skiten. Spent på om det er gjort i en håndvending å få det fjernet... hvis ikke får jeg bare bite det i meg. Snyter staten for noen kroner her og der anyway.

Lenke til kommentar

Send mail med kopi av kvitteringen der frakten fremgår til privatfortollingAlfakrøllPosten.no, merk med sporingsnummer og "feilaktig beregning av mva." i mnefeltet.

 

Hvis selger har tatt med frakten i totalverien på pakken, er det ikke sikkert de gidder å redeklarere den, men da er det strengt tatt selgers feil. (Er selve varen verdt over 200kr, skal fraken taes med mva.grunnlaget. i grunnlaget, forresten.)

Lenke til kommentar

Er prime95 mer eller mindre intens en F@H?

 

Fikk nye kjøleren idag, tempen greier fortsatt og klatre opp mot ~100 grader, men den kommer aldri så høyt at CPU'en klokker ned seg selv, har satt den på 4,6 GHz (i7 3770k)

 

Skal prøve og finne noen andre vifter til kjøleren også :)

Lenke til kommentar

Send mail med kopi av kvitteringen der frakten fremgår til privatfortollingAlfakrøllPosten.no, merk med sporingsnummer og "feilaktig beregning av mva." i mnefeltet.

 

Hvis selger har tatt med frakten i totalverien på pakken, er det ikke sikkert de gidder å redeklarere den, men da er det strengt tatt selgers feil. (Er selve varen verdt over 200kr, skal fraken taes med mva.grunnlaget. i grunnlaget, forresten.)

 

Tok det pr telefon i morges, all is fine :)

Lenke til kommentar

Rudde, jeg ville klokket ned til 4.4 middlertidig til du får på plass bedre kjøling. Det er ikke sundt å ha så høy temperatur over tid.

 

CasterAnd, du kan ha F@H gående mens du bruker PCen. Om du merker litt treghet kan du prøve å kjøre SMP [kjerner-1] og binde F@H til de første kjernene og det tunge du driver med til den siste (dersom det er entrådet). Jeg gjør dette når jeg spiller noen entrådede spill med godt resultat på både folding og spill.

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

Rudde, jeg ville klokket ned til 4.4 middlertidig til du får på plass bedre kjøling. Det er ikke sundt å ha så høy temperatur over tid.

 

CasterAnd, du kan ha F@H gående mens du bruker PCen. Om du merker litt treghet kan du prøve å kjøre SMP [kjerner-1] og binde F@H til de første kjernene og det tunge du driver med til den siste (dersom det er entrådet). Jeg gjør dette når jeg spiller noen entrådede spill med godt resultat på både folding og spill.

Tusen takk!

Ett spørsmål: Er nVidia Tesla KEPLER skjermkort noe gode? De koster over 20k spenn per stykk men..

Lenke til kommentar

Høres bra ut

 

Edit:

Intel Core i7 3960X @4.3GHz ca 40.000 PPD

Intel Core i7 3930K @3.2GHz ca 37.000 PPD

 

Dette kan virkelig ikke stemme...

Min 3930K @ 4.4GHz som kjører SMP 10 (5C10T) får 42K PPD på WU 8028. Det er også en WU som gir ca 55-58K (varierer) som jeg ikke husker i farta, og jeg har sett noen som har gitt 28-30K.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...