Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hjelper dette?

 

V7 won't fold on my GPU or it says that my GPU is unsupported. What do I do?

...

Note that only 5xxx GPUs and newer are supported due to ATI dropping support for the Brook programming language. They have since moved to OpenCL, which is not supported on 3xxx-class GPUs, and the 4xxx series is not supported enough for efficient FAH calculations. See this blog post for more information.

Endret av oyoygard
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har flyttet pcen på grunn av litt vedlikehold med bordet jeg normalt har pcen på. Nå står den lengre fra senga, kan ikke høre den like mye, og hvis jeg setter vannkjølingen på Quiet og skjermkort på Auto, pluss at jeg skrur av ekstraviftene jeg monterte i topp og bunn, vil vel dette funke bra.

 

Vurderer å kjøpe viftestyring til 200kr, da kan jeg regulere alle viftene mye bedre og i tillegg få lavere hastigheter = mindre støy. Fant en viftestyring som tilfeldigvis matchet kabinettet, selv om jeg egentlig ikke bryr meg så veldig mye om det :D

Lenke til kommentar

Sist fredag fikk eg boot problem på i7 3770k maskinen,så eg måtte innstalere win7 på nytt. Å siden eg gjorde detta i fydlå så glemte eg å justere på kati maskinen går i dvale,dermed datt PPD ned 10k å eg har klamra meg fast på neders topp 20. Onsdag triksa eg litt på maskin parken min, så eg satt gtx580 kortet i ein eldre intel pentium4 maskin,så nå jobbe den stabilt med ca PPD på 33k og amd maskinen har fått ett gamelt kort som yter 4999k på PPD pluss ca 8000K på amd. Har brukt hovedmaskinen i7 3770k så lite som mulig så den ligger på ca 33k Hadde ein 7611 (kan huske feil) da låg intel maskinen på 50k i PPD

Lenke til kommentar

Dette er vel ny dagsrekord? Lurer fælt på hvorfor vi får disse "spikene" med så mye poeng nå for tiden, kan ikke se noe endring i topp 20/antall aktive/gjnsnittlig PPD som skulle tilsi en økning på 1-2 mill i PPD

 

Det skyldes nok toppene hos nilsch, og 247.as, og alle som leverer bigadv. Dagsproduksjonen hos meg kan variere med en +/- 1 million, som skyldes at en bigadv WU tar mellom 11 - 23 timer, avhengig av type.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...