Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer :w00t: Jeg skrev den ene min også var den 19999 så jeg måtte bare skrive en til :) Men den endte opp i 19999 etter noen minutter. :xmas:

 

Skal feire med å stikke ned på Clasern og handle borrelåstape, reiseadapter og kjemisk metall, og isopropanol der det kan skaffes. Alt sammen foldingrelatert, selvsagt :p

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Helsike til utvikling da.. Jeg hadde planlagt å tusle sakte oppover listene, men med så mange nye som folder med kraftigere maskiner enn meg så kommer jeg til å rusle nedover!

 

(Med andre ord - knallbra jobbet med rekruttering! Skal se om jeg ikke får installert FAH på et par maskiner til. Ser ut til at poengene er vanskeligere tilgjengelig enn de var for seks måneder siden. PPD synker som en stein på jobb-maskina..)

Lenke til kommentar

I døgnet vi nå er inne i (vil) kan riggene mine levere hele 2.97 millioner poeng. Det vil mangle 30 - 40K på at de klarer 3 millioner. Dette skjer hver gang det passer slik at samtlige (fire) 4P rigger leverer 2 ganger hver innen samme foldingdøgn, samt at minst en av dem må folde på 8102, noe som samlet kanskje skjer en eller 2 ganger i året. Hvis alle fire hadde foldet på 8102 dette ene døgnet ville de klart å levere 4 millioner med god margin. For å forsøke å sette ny dagsrekord vil jeg fyre opp 2 x GTX560Ti som burde klare å levere det som trengs for å nå 3 mill..

 

Edit: Fikk ned 762x på begge som ikke har noe særlig god PPD, så det blir kun en levering på hver om ca. 11 timer, credit 2 x 14905 som blir for lite til å være sikker på at jeg når 3 mill. Fyrte derfor opp også SR-2 riggen og kjører standard smp på den, som burde gjøre susen håper jeg. Samlet på disse innen kl. 06.00 i morgen burde bli omlag 80K+.

Endret av -alias-
  • Liker 3
Lenke til kommentar

I døgnet vi nå er inne i (vil) kan riggene mine levere hele 2.97 millioner poeng. Det vil mangle 30 - 40K på at de klarer 3 millioner. Dette skjer hver gang det passer slik at samtlige (fire) 4P rigger leverer 2 ganger hver innen samme foldingdøgn, samt at minst en av dem må folde på 8102, noe som samlet kanskje skjer en eller 2 ganger i året. Hvis alle fire hadde foldet på 8102 dette ene døgnet ville de klart å levere 4 millioner med god margin. For å forsøke å sette ny dagsrekord vil jeg fyre opp 2 x GTX560Ti som burde klare å levere det som trengs for å nå 3 mill..

 

Edit: Fikk ned 762x på begge som ikke har noe særlig god PPD, så det blir kun en levering på hver om ca. 11 timer, credit 2 x 14905 som blir for lite til å være sikker på at jeg når 3 mill. Fyrte derfor opp også SR-2 riggen og kjører standard smp på den, som burde gjøre susen håper jeg. Samlet på disse innen kl. 06.00 i morgen burde bli omlag 80K+.

 

Fy faen! :O Du kunne jo starta ditt egene lille datasenter.

 

Lol, jeg som liksom skulle dra igjen deg en dag, ser ikke ut som det blir no av :p

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

I dag er det 1 år siden eg begynte å folde! :fun: Siden den gang har jeg levert ca 450 000 poeng og 333 WUs. Dette tilsvarer omtrent en fjerdedel av poengene -alias- leverer hver dag. Fortsetter jeg med dagens hardware og det blir ingen endringer i poenggiving fra Stanford sin side, vil jeg om et år ha ca 2 400 000 poeng, det samme som -alias- leverer på en god dag! Så jeg har gitt opp håpet (hvis jeg i det hele tatt hadde noe) om å nå igjen -alias- for lenge siden :p

 

Men fortsette å folde, det skal jeg gjøre så lenge det finnes WUer å kverne på! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen! :O Du kunne jo starta ditt egene lille datasenter.

 

Lol, jeg som liksom skulle dra igjen deg en dag, ser ikke ut som det blir no av :p

 

Det vil du nok hvis du holder ut lenge nok, selv vil jeg tro det er stopp når maskinvaren jeg folder på blir utdatert eller defekt. Og jeg har ikke holdt på så lenge som mange her har gjort, bare siden oktober 2008.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...