Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en laptop med AMD Turion 64 X2 2,2Ghz dual core CPU. Den kjører nå 32 bit w7 med 2 GB ram.

 

Den har nå gått så og si kontinuerlig i 3 dager og jeg ligger på 661 PPD og det har den gjort siden jeg startet med F@H. Hvorfor har jeg en så lav PPD? Jeg skal legge inn 64 bit W7 i morgen.

 

Jeg har en T7100 i en bærbar som skal være omtrent lik ytelse på som din, ref. cpubenchmark.com

 

Den er god for ca 1200PPD med SMP. Hvis du ser i task manager når den folder, får FAHCore* alle ressursene eller er det noe annet som eter ressurs?

 

 

Edit: Og der runda vi jaggu meg 1000 sider og! :fun:

Endret av Arve1234567890
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe spesielt som eter i oppgavebehandlingen. Det var det første jeg sjekket siden jeg lot pc'n stå i kjelleren og folde.

 

Jeg synes at min laptop bør kunne klare MYE mer enn 661 PPD, når min skolepc klarer ca. 1900 og den har Intel Celeron 1,6 ghz dualcore. Mulig jeg får bedre ytelse om jeg går over til 64 bit.

Lenke til kommentar

Ikke noe spesielt som eter i oppgavebehandlingen. Det var det første jeg sjekket siden jeg lot pc'n stå i kjelleren og folde.

 

Jeg synes at min laptop bør kunne klare MYE mer enn 661 PPD, når min skolepc klarer ca. 1900 og den har Intel Celeron 1,6 ghz dualcore. Mulig jeg får bedre ytelse om jeg går over til 64 bit.

 

Wow, det var ganske mye for noe så svakt, tenkt på linux, de skal jo klare og levere betraktelig mye mer i linux.

 

 

 

Page 1000 get :tease:

 

Lenke til kommentar

lurer på hva 2x e5520 @ca 2,4GhZ burde klare av ppd? etter jeg stoppet skjermkorte på pcen så ligger smp foldinga på ca 25k ppd (i windows), før deaktivering var det ca 19k ppd. i7 920 maskina klarer 19k ppd med 1 stk 6970 (med gamle drivere og windows). Synes bare xeon maskina yter lite i forhold.

Lenke til kommentar

Så du fikk den jobben, grattis!

 

Nei, jeg er videre til "runde 2", og nå skal de teste om jeg kan skrive en artikkel. Den er nå sendt inn, og jeg føler den var OK - så får vi se om de liker den :)

 

Ang. bildene så lot jeg bare 24/8pin ligge løst da jeg satte dette opp utelukkende for å se hvordan det ser ut (og for å ta bildene) - må åpne vinduet, og flytte kassene bak ned for å få det gjort.

 

Edit: Er den lille vifta som fins ved ATX-kontaktene høylydt under folding?

post-101601-0-92713700-1359031815_thumb.jpg

post-101601-0-55045800-1359031817_thumb.jpg

post-101601-0-37311200-1359031819_thumb.jpg

post-101601-0-03962300-1359031821_thumb.jpg

Endret av knopflerbruce
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har 2 slike vifter på hvert av mine kort, og jeg kan ikke si at jeg hører dem. Tenker de overdøves av radiatorviftene mine, samt at jeg har alle riggene i kabinetter. Dette blir imponerende.

 

Vil du fylle reolen med en rigg på hver hylle? :green:

 

Skal en 4P på toppen. Hva som skjer med hylla i midten er ikke avklart, men kanskje en 2P kunne gått an der? Har en 4x120mm liggende, den holder kanskje til 2x MC elns. Også var det sikringene da... :p

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...