Kjetil Lura Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar Du skulle sett hva jeg har liggende etter over 20år med folding. Lenke til kommentar
88charlie Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar 10 minutes ago, Kjetil Lura said: Du skulle sett hva jeg har liggende etter over 20år med folding. Gjerne det. Driver med retro-PC 😛 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar Hehe. Okay. Det har ikke noe med folding å gjøre. Så sorry😁 Lenke til kommentar
88charlie Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar 2 minutes ago, Kjetil Lura said: Hehe. Okay. Det har ikke noe med folding å gjøre. Så sorry😁 Hehe. Ja det blir vel et annet forum. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar (endret) Starter opp igjen, men skal ikke mase mere om det her inne. Går mine maskiner ned ser dere det her: https://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=94811 De går ned får å spare strøm/penger.... Endret 23. januar av Kjetil Lura Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar (endret) Mon tro hva 5090 leverer i PPD. Tipper faktisk 4090 holder seg greit, og at de ender ca som 5080. Men for alt jeg vet, kanskje det er noe i 5000-serien som virkelig drar fra. Men, trenger vi 50+ mill PPD per kort? Endret 23. januar av knopflerbruce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå