Kjetil Lura Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai (endret) Folding forumet kan hjelpe deg bedre enn vi her inne kan? Snart spart opp til ett til 4090 kort, mangler 6k(er slik jeg gjør det) Lei 2x 3090(det nye er ikke online) Støyer som fann, av nå jeg legger meg. PS: Ene 4090 har 62 dager online(5960x) Edit: kjører de to kortene på 70% power limit, ble stille. Winupdate: bare 2x 4090 her nå.. Endret 30. mai av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. juni Del Skrevet 7. juni (endret) 70 dager online 4090, alle maser om restart. Så alle satt til ferdig. 7 maskiner. Er i sengen nå de (7) tar en restart.. 50 dager på denne maskinen. Endret 7. juni av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. juni Del Skrevet 7. juni ilpostino skrev (På 30.5.2024 den 1:21 PM): Hvordan er det å folde med en eller flere eGPU koblet til en maskin? Jeg har kjøpt en Blackmagic eGPU som primært skal brukes til Surfacen min, men vurdert å kjøpe en til og la disse brukes til folding når Surfacen ikke brukes. Fungerer Blackmagic eGPU uproblematisk på Windows? Spør ut av nysgjerrighet da jeg ser de selges relativt rimelig på finn. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juni Del Skrevet 7. juni Evil-Duck skrev (9 minutter siden): Fungerer Blackmagic eGPU uproblematisk på Windows? Spør ut av nysgjerrighet da jeg ser de selges relativt rimelig på finn. Det fungerte helt fint på Surface pro ned Windows 11. Windows i installerte driveren selv av alle ting. Hadde uansett funnet en løsning på YouTube. Mistenker jeg slo til på samme tilbud som deg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. juni Del Skrevet 15. juni (endret) 3090 sendes til komplett, 100% på viftene på auto. Gpu-z viser meg : Thrm. Kjører 1575. Det andre kjører 1710. Det nye jeg fikk ligger her ubrukt(jepp har nytt 3090 liggende) Nope, selges ikke? Endret 15. juni av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. juni Del Skrevet 17. juni Alt av nå: https://www.vg.no/stromprisen/kommune/sandnes/ Lenke til kommentar
88charlie Skrevet 17. juni Del Skrevet 17. juni 38 minutes ago, Kjetil Lura said: Alt av nå: https://www.vg.no/stromprisen/kommune/sandnes/ Strømprisene er en skam, om man folder eller ikke… Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. juni Del Skrevet 17. juni 31 minutes ago, 88charlie said: Strømprisene er en skam, om man folder eller ikke… Jepp. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 24. juni Del Skrevet 24. juni 88charlie skrev (På 17.6.2024 den 8:06 PM): Strømprisene er en skam, om man folder eller ikke… Blir det noe av å ha utlandet som et 6. prisområde? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni Sent 3090 inn til komplett i dag, veldig varmt. Lå på 33% på viftene auto uten å bruke det. Det nye var still på auto uten å belastet det. 0% på viftene... Og gikk opp i ppd. Gpu-Z viste Thrm. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juni Del Skrevet 27. juni Sover oppe igjen, temp sove rommet er nå 27.1c. Ac oppe, temp 24... 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. juni Del Skrevet 28. juni Dette er vel mye av det samme som foldingen vi driver med. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni (endret) Jeg vil si nei, snakker om ai. Jeg har snart 20 år på folding, og ingen planer med å bytte til noe annet. Kanskje bytte lag, men ikke planer om det heller nå.... Endret 29. juni av Kjetil Lura 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli (endret) Men nå må jeg skrue av 2x2080Ti og 2x3090. Lei av verke i skrotten på grunn av ac opp. Så funker ikke på jobb(jepp uføre) Tynnfibernevropati er en tilstand med smerter, oftest mest uttalt i føttene. Smertene kan være brennende, knivstikkende eller av krampelignende karakter. Enkelte er mest plaget med ubehagelig kuldefølelse. Ps: 28,1c datarommet, 25c oppe. ac satt til 25c Endret 10. juli av Kjetil Lura 1 Lenke til kommentar
88charlie Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli 12 minutes ago, Kjetil Lura said: Men nå må jeg skrue av 2x2080Ti og 2x3090. Lei av verke i skrotten på grunn av ac opp. Så funker ikke på jobb(jepp uføre) Tynnfibernevropati er en tilstand med smerter, oftest mest uttalt i føttene. Smertene kan være brennende, knivstikkende eller av krampelignende karakter. Enkelte er mest plaget med ubehagelig kuldefølelse. Ps: 28,1c datarommet, 25c oppe. ac satt til 25c Føler med deg. Er mye på jobbreise i USA og der «fyrer» de så jævlig med A/C at det til tider føles ut som man bor i et fryseri. Kjennes ikke bra ut i det hele tatt. Jeg skrur som oftest av hele driten. Har du prøvd å kjøre A/C på fullt når du ikke er hjemme, og så skru den av med en gang du kommer hjem? 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli (endret) Ac er på maxs 4500w/Varme 7300. Men å kjører det max ikke hjemme, nope. Da kan jeg risikere at må skue på varme når jeg kommer hjem.. Og butikken jeg jobber i har og ac,. For å gå på jobb, har jeg ull på føttene og mye på overkroppen. Men det er det samme som i sommer 23, da var jeg hjemme i 10 uker. Vil slippe det igjen. Så av med 4 kort, men 2 kort kjører 40-50mill på de 2.... Ps: nå 26c var 28,1... Endret 13. juli av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. juli Del Skrevet 11. juli Mye bedre nå, trenger ikke fjerne 1600w via ac. Kun 2x 4090 nå ca 800w... Men temp på rommet maskinene mine er på er nå 26,6. Var 28c før jeg skrudde av 2x2080ti og 2x3090. Stuen 24c. Så ac er problemet. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Har over 20år som folder, så happy folding. 3 Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Hvor mye ca gir 4080 super i ppd?😊fant ut det var på tide å bygge ny pc. Den gamle var 10 år korta var 7. så kan hende jeg starter opp med litt folding igjen😊 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juli Del Skrevet 18. juli Det ser du her: https://folding.lar.systems/gpu_ppd/overall_ranks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå