Zeph Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Min far har ein Acer 660 med eit integrert Tråløst: Integrert Intel® PRO/Wireless 2100 network connection Mitt spørsmål er som følger: Kva typer aksesspunkt vil dette kortet kunne kommunisere med? Eg har tenkt å kjøpe ein Linksys base\aksesspunk, men dersom det integrerte kortet ikkje funker på den så må eg ha eit kort i tillegg til 660,-, og da blir det bedre å vurdere ein annan type aksesspunkt. Lenke til kommentar
knut Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Den støtter 11b standarden og takler det aller meste av aksesspunkter/basestasjoner. Det du derimot bør unngå er 22 Mbps utstyr og 54+ Mbps (f.eks. d-link di-624+) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Var ein sånn eg tenkte på. 54Mbps, 802.11g, m/4port Switch Den skal funke altså? Edit: Fant nettopp ut at maskina til søstera mi også har innebygd WLAN. Står Intel® PRO/Wireless LAN 2100 3B Mini PCI Adapter. Funker den og? Endret 6. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ja den bør fungere fint. 11g er bakoverkompatibel med 11b. Hvis du har andre maskiner med 11g så vil de også gå med 11b hasighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå