Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

UPnP: Windows Mesnger vs. MSN Messenger

Anbefalte innlegg

Eg har testa ut litt UPnP-ting, og finn ut at Windows Messenger 4.7 er flinkare til å opna portar i UPnP enn MSN Messenger 6.2.

Ruteren min (med NAT) har UPnP aktivert, og tjenesten er lagt til i Windows XP som då oppdager Internet Connection og eg kan gå inn på eigenskapar og finna ut kva portar dei ulike aplikasjonane har klart å opna.

Kan dette forklarast på nokon måte?

Vidarefører ikkje Microsoft godt støtte for UPnP i aplikasjonane sine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

..og mens vi venter på at UPnP-flinke folk skal vakne, har eg eit oppfølgingsspørsmål:

Korleis får eg satt portar manuellt i UPnP?

Intern og ekstern port?

Om eg til dømes tar DC++, så spesifiserer eg WAN-IP'en min, samt ein ledig port (f.eks. 12345). Dette blir vel då ekstern port?

Kva blir i tilfelle intern port?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke slutter å bumpe så blir moderator sint....

Hele cluet med uPnP er vel at du IKKE skal åpne porter manuelt (Plug and Play, ikke sant?)

Ang. MSN messenger og windows messenger så skjønner jeg ikke helt påstanden din...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Hallo. Har selv et Speedtouch modem til Telenor og bruker UPnP på det.

Jeg bruker å sette interne porter til det samme som ekterne porter. Det funker.

Har lagt merke til at det som skrives inn i Innstillinger på Internett tilkoblingen, legges som en Firewall regel på min Dlink 624+. I den Dlinken kan jeg jo lage regel for viruelle servere, men så lenge UPnP funker, slipper jeg jo å dele brukernavn og passord ut til Dlinken til andre brukere. De bruker også UPnP.

Det er jo en sikkerhts vurdering som må gjøres om UPnP skal enables på routere.

Lenke til kommentar

OK?

..for når Windows Messenger v4.7.2009 er starta, så ser eg detta i "Avanserte tjenesteinnstillinger for Internett-tilkobling":

MSMSGS (192.168.1.33:7374) 28637

MSMSGS (192.168.1.33:7587) 1757

Dette ser ut til å fungera fint. Utgåande filoverføring går som ein draum i Windows Messenger.

Eg logger på MSN Messenger og får inn:

msnmsgr (192.168.1.33:2306) 4192

Filoverføring i MSN Messenger går så vidt framover...

Så legger eg til ein ny Tjeneste i UPnP'en som ser sånn ut:

Beskrivelse: DC

Verts-IP: 192.168.1.33

Ekstern port: 6609 (TCP)

Intern port: 6609

Eg startar eg DC++, legger inn den offisielle IP-adressa mi, samt port 6609. Ingeting skjer :( Eg får ikkje søkt filer i Acitve mode.

Eg har gjort detta rett, eller?

Konklusjon blir kanskje:

Automatisk oppsatte UPnP-entry's fungerer :)

Manuellt oppsatte UPnP-entry's fungerer ei :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
DC++ krever også at UDP på samme port.

Sorry at eg ikkje har fått gjort noko med dette på lenge, men no fekke g testa litt meir. Og:

Når eg legg til ein TCP-port i UPnP'en, så overskriv den UDP-port'en eg satt i stad (og motsett).

Dette skjer når eg har same host-IP og port.

Det einaste som er ulikt, er Description/name og tcp/udp

MAO: eg klarar ikkje å laga to ulike settingar - ein for tcp og ein for udp, så lenge både min ip og portane er like :(

Lenke til kommentar

..men eg klarte å lura han!

haha - no kjenner eg meg som ein flink fyr ;)

Eg la til ei ekstra IP-adresse til nettverkskortet mitt. Så peiker eg udp til den eine IP'en og tcp til den andre. Dette fungerte faktisk. No er eg i aktiv-mode på dc, og alt er satt opp via UPnP!! :-D

Lenke til kommentar
og alt er satt opp via UPnP!! :-D

Virker som du misser poenget med UPnP. Poenget med UPnP er nettopp at en IKKE skal sette opp noe som helst manuellt. Det du har gjort, er og satt opp det på normal måte. En kan ikke sette opp noe manuellt med UPnP som du skriver, da UPnP = Plug N Play.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Det er kun hvis programmene støtter UPNP. f.eks. MSN messenger.

Videre var det spørsmål om DC++ som ikke er UPNP. Da må man lage egne regler for det.

Lenke til kommentar

tja.. les heile tråden, kanskje?

Kluet er at ruteren har støtte for at brukaren sjølv kan legga inn "regler" manuellt. Som * seier, må ein gjere dette i DC++-tilfellet (for DC++ har ikkje støtte for UPnP).

I staden for at ein brukar skal inn på ruteren å opna opp ein spesifikk port mot sin lokale IP, kan den same brukaren ta i bruk UPnP (med manuelle regler).

Poenget var at dette ikkje gjekk!

Som eg skreiv: "Når eg legg til ein TCP-port i UPnP'en, så overskriv den UDP-port'en eg satt i stad (og motsett)."

For å få TCP og UDP opp å gå, måtte eg laga to ulike reglar. Ein TCP-regel som peiker intern og ekstern port 1414 (f.eks.) til den første IP-adressa (til NIC'et mitt). Så måtte eg legga til ei ny IP-adresse til NIC'et og setta opp regelen om å få UDP-regel med intern og ekstern port 1414 mot denne.

F.eks.

NIC har to IP'ar: 192.168.1.2 og 192.168.1.3
Intern og ekstern TCP-port 1414 går mot 192.168.1.2
Intern og ekstern UDP-port 1414 går mot 192.168.1.3

Du kan altså ikkje peike begge to mot ei IP-adresse!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...