x871kx6167ss7 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg hørte nettopp på I want out - Helloween, Keeper of The Seven Keys part II Er det en kjent sang? Verkiet EKSTREMT kjent! Lenke til kommentar
Svin Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Tja. For meg en den iallefall kjent. var ivrig tilhenger av Helloween i mine yngre dager . "Dr.Stein" og "I want out" ble begge utgitt som singler, så det er vel ikke utenkelig du har hørt en av dem eller sett en video før Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Sonata Arctica har en coverversjon av den. Link Endret 7. juni 2004 av SLKJ Lenke til kommentar
kiske Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 JEJ!! et innlegg om Helloween!! Festlig assa!..... i want out er knalltøff! Rock on Blackslash!! ...måtte kiske og kai komme tilbake til bandet så de kunne leve lykkelig alle sine dager.... hehe Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Sonata Arctica har en coverversjon av den.Link Samme har Hammerfall. Det er ikke så rart du har hørt den før, da det er en temmelig kjent sang. En av Helloweens store slagere . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå