HondaNSR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Noen som hvet når den kommer og hvilke butikker den blir solgt i? Eller om det er mulig å bytte bare deksel..? Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hadde vært fint med deksel ja, men sånn som jeg har forstått det så er den ekstremt limited. Har vell et eget firmware tar jeg ikke feil. Tror det var bare 2 nettbutikker i europa som hadde den. Den ener var hvertfall i Tyskland Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Nåken så veit ka butikka den blir solgt i da eller dekselet? Hadde våre helt konge med det dekselet.. Innlegg nr 100!!! Lenke til kommentar
Habla Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det blir som å pakke en hundebæsj i silkepapir..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det blir som å pakke en hundebæsj i silkepapir..... du har sett for mye på torsdagsklubben, dog ikke nok til å huske sitatet Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 So vidt som eg veit er SX1 en mobil.. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Det er ikke deksel..Det er en egen telefon. Går ikke an å skifte deksel på SX1...Men det hadde vært drit fett å hatt den.. Rett og slett nydelig Men den er så limited at den så og si ikke selges noen plass Endret 29. juni 2004 av rønning Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 faen faen faen..! Lenke til kommentar
monstar Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Du kan bestille den fra en nettbutikk i Tyskland, husker ikke hva den het. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Blir som Ferrari-utgaven av Olympus Mju-300 (digitalkamera). Utrooolig lekkert (men noe harry) rødt kamera med Ferrari logo. Sjefen på jobben (fotobutikk) klarte å lure til seg to utgaver av denne meget begrensede, nummererte kameratypen til samlingen sin ... ble litt misunnelig da ja :-) e_hamre : Pass språket ditt litt. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 du har sett for mye på torsdagsklubben, dog ikke nok til å huske sitatet Var det der jeg hadde den fra..... :!: :!: Det er noen som følger bedre med en meg da.... Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Dere finner mer info i denne tråden Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 har denne mobilen noe med mercedes/mclaren å gjøre eller? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Delvis, er liksom en spesial modell "til ære for" F1 teamet til McLaren, siemens er en av sponsorene vil jeg tro... (Nærmere sagt siemens mobile) Ikke at det har gått sååå bra for McLaren i år da Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 så det blir nesten som de der ferrari barberhøvlene til gillette (<---skrivefeil?) kult. håper snart det kommer en BMW williams mobil da. Det er jo de jeg holder med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå