Kvinnorna Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Symbian er som et operativsystem på mobiltelefonen som åpner for man ge muligheter. Kan installere 3.parts programmer,"multitaske" og masse mer.. Endret 9. juni 2004 av Praeferox Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Symbian er som et operativsystem på mobiltelefonen som åpner for mange muligheter. Kan installere 3.parts programmer,"multitaske" og masse mer.. ... Med andre ord noe jeg på 13 aldri får bruk for Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg kan hente telefonen idag!men får ikke lønna før fredag så må vente til da:( koster meg 4998,- uten abbonemang/operatørlås!Gleder meg som en unge!! Er bare så forelska i symbian mobiltelefoner, jeg går ALDRI tilbake igjen Har hatt 7650 og har nå 6600 forklar meg, HVA ER SYMBIaN ? kansje jeg er heeeeeeeeeelt på jordet nå men sånn som jeg har forstått det er symbian det samme som windows, med det fordeler og ulemper det medfører? kansje jeg tar heeeeeeeelt feil men Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 jeg holder en 7610 i hånda akkurat nå Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 jeg holder en 7610 i hånda akkurat nå fortell fortell! Vil vite litt om den jeg og ( av interesse ) Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 den har utrolig vonde taster,det er ihvertfall sikkert. har ikke fått testet den så nøye enda. fikk den inn i butikken for 15min siden:P Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 den har utrolig vonde taster,det er ihvertfall sikkert. har ikke fått testet den så nøye enda. fikk den inn i butikken for 15min siden:P OK kom tilbake med mer etterpå ? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 er egentlig ikke så mye å si.. tenk deg en 6600 med annet design, annet minnekort, og bedre kamera Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 er egentlig ikke så mye å si.. tenk deg en 6600 med annet design, annet minnekort, og bedre kamera hehe, såpass ja.. Jammen da så.. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 den har utrolig vonde taster,det er ihvertfall sikkert. har ikke fått testet den så nøye enda. fikk den inn i butikken for 15min siden:P Burde få deg jobb i TV2 Hjelper det eller noe....hva med å drite ut tastene på 7610 ETTER at du har testet mer enn 20 sek feks ? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Nå kan dere sjekke lese Testen min her! Første utkastet er ferdig nå, så bare titt innom og si fra hvis det er noe dere syns mangler, så skal jeg oppdatere litt! Ikke enig med den typen forran her med tastene... Endret 9. juni 2004 av Normann Lenke til kommentar
Burn Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Sorry kjøpte 5100 i stedenfor, den e jo helt råe Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 den har utrolig vonde taster,det er ihvertfall sikkert. har ikke fått testet den så nøye enda. fikk den inn i butikken for 15min siden:P blir ikke tastene mykere etter lengre bruk..... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Halvparten av alle i klassa mi skal ha den hvis den blir billigere Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 den har utrolig vonde taster,det er ihvertfall sikkert. har ikke fått testet den så nøye enda. fikk den inn i butikken for 15min siden:P blir ikke tastene mykere etter lengre bruk..... ikke akkurat sånn vonde, men plasseringen og materialet gjør at de er vonde Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 den har utrolig vonde taster,det er ihvertfall sikkert. har ikke fått testet den så nøye enda. fikk den inn i butikken for 15min siden:P blir ikke tastene mykere etter lengre bruk..... ikke akkurat sånn vonde, men plasseringen og materialet gjør at de er vonde De tastene er kjempe gode!! Mener JEG da... Enste er bla-tasten som kunne vært hardere gummi... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Nå har jeg lagt ut noen bilder i leser testen min... Lenke til kommentar
kain Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Fine bilder kan du legge ut noen som er tatt med nattmodus også kan hende den er bedre en på 6230 der var den heller dårlig takker å bokker for fine bilder Lenke til kommentar
Grimboo Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 YES! Jeg får 7610 i morgen, men det er ikke det beste. Jeg får den for 2500 kr uten abonnement! Siden onkelen min skaffer den billig til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå