thomassit0 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 skal kanskje kjøpe eyetoy til ps2 imorra, for det koster 99,- på nyåpning på elkjøp på hamar.. lurte på om det følger med eller må¨man kjøpe kameraet i tillegg?? ps en PS2 koster 795 imorra der, og xbox med 2 spill koster 995,-.... Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Helsiken det var billig. Ja mener det følger med kamera (litt meningsløst og kjøpe et spill man ikke kan bruke pga at det er uten kamera) Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Følger med til vanlig, men ikke til "Groove" tror jeg. Dessuten ser du nok det på pakka. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Det var syyykt billig.... Særlig siden du oxo kan bruke kameraet som webcam med noen "spesielle" drivere. *seek on the forum and u will find* Edit: Glemte å si at det webcameraet sansynligvis blir bedre enn ditt gamle. (hvis du ikke har invistert over 600kr på det) Endret 6. juni 2004 av Sjefern Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Dææven, det var billig ja. Det går vel ikke an å kjøpe billig fra nettsidene regner jeg med? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Wow - det var grisebillig! Er spent på hva Eye-toy-greia til Xbox vil koste når den kommer jeg. Er jo i prinsippet bare et webkamera. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Om det er så billig, er det nok ikke med kamera. Kjøpte min for ca. 500 kroner på "norgespremiere" jeg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Killerzevs, seff er det med kamera. Norgespremieren ja. Men prisen har da gått ned litt siden da. Og dessuten om du følger litt med så ser du at det var billig fordi det var nyåpning av en butikk. Vanlig at det er billig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå