Gå til innhold

Dette ser lovende ut for 6800GT

Anbefalte innlegg

Utifra den testen der er det jo INGEN tvil om hva man skal velge.

6800GT er jo ekstremt mye bedre (høyere fps/score, sier ingen ting bildekvalitet.. [prøver ikke å antyde noe her... tror jeg..])

Endret av Cloud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TENK på ALT med damer og tull Nvidia har når de reklamerer for brikken.

ALT skal dekkes. Hvem tror dere betaler for det tullet i siste rekke?

De som kjøper, og blir eiere av sluttproduktet. :thumbdown:

edit_

ikke noe ATIfan. Ikke noe fan av noe egentlig.

Hvem bruker mest penger på markedsføring av Nvidia og ATi?

(da sikter jeg til penger som vi må betale, og altså ikke summen alene)

For en ubrukelig post. Ut i fra de tester vi har sett av 6800GT så ligger generellt +-25% foran x800 pro.

Prisen er 500 mer.

Mest ytelse for pengene får du jo med nVidia kortet.

Tror du må utdype litt hva du mener med dame/reklame tøvet.

Det som har noe å si er prisen på sluttproduktet i forhold til ytelse.

Lenke til kommentar
Lurer på kor mange Ati vs Nvidia trådar det er her nå :hmm:

Dette her er vel ikke akkurat en nvidia vs ATI post da..

I utgangspunktet er den ikkje det, men når den eine parten roser sitt idol så kjem den andre parten og gjer likeså med sitt.

Lenke til kommentar

men folk må kunne diskutere noe som dette uten å måtte begynne å krangle.men det er nå min mening..dette er jo noe positivt uansett for noen, selv om andre blir med glade enn resten.bortkasta å krangle over ATI og NVIDIA, har aldri skjønt poenget i det..finn noe bedre å krangle om.kanskje vi kan få litt gode meninger om andre viktige ting istede.. :hmm:

Lenke til kommentar
jaja, jeg tror nå ATI har mer å komme med jeg da..men det er nå bare min magefølelse :hmm: ..får bare vente å se.. :thumbup:

Ja, det har de sikkert. Men da kommer også Nvidia med mer :p

Huff... den ene testen sier at Nvidia er kongen, den andre har Ati som vinner. Blir gal..

Hadde tenkt å gå for x800pro, men nå tviler jeg sterkt, IGJEN.

Lenke til kommentar
jaja, jeg tror nå ATI har mer å komme med jeg da..men det er nå bare min magefølelse :hmm: ..får bare vente å se.. :thumbup:

Ja, det har de sikkert. Men da kommer også Nvidia med mer :p

Huff... den ene testen sier at Nvidia er kongen, den andre har Ati som vinner. Blir gal..

Hadde tenkt å gå for x800pro, men nå tviler jeg sterkt, IGJEN.

Har vel fått en ganske lik følelse selv!

Endret av Cloud
Lenke til kommentar

Synes det er helt teit at dere allerede nå kårer GT bedre enn X800PRO da X800PRO gjør det bedre i spill som FarCry, noe som representerer neste generasjon med spill. 3DMARK03 er ikke alt her i verden. Dersom man utelukker denne reviewen og tar en titt på Xbitlabs sin så ser man at X800PRO yter bedre enn GT i FarCry HL2 o.s.v.

Jeg sier ikke at X800PRO er bedre men ber dere ikke trekke for raske konklusjoner.

Lenke til kommentar

Er det ingen som stusset litt på at x800pro bare greide ca 8500 3dmarks? Her på forumet er det et par stykker som ligger på 9500 uklokket og med lavere cpu enn den som kortet har blitt testet på di kinesiske sidene?

Her er i alle fall link til han som testet med en ganske svak cpu : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=251779

Og desuten så bør jo denne testen taes med en ganske stor klype salt, for alt vi vet så kan GT kortet være klokket ganske heftig, i alle fall så kan jeg ikke kinesisk og dermed så kan jeg heller ikke bekrefte eller avbekrefte dette.

Så min konklusjon er at vi bør nok vente litt til noen engelskspråkelige kommer med en vs test av kortene med nye drivere.

Lenke til kommentar
Og desuten så bør jo denne testen taes med en ganske stor klype salt, for alt vi vet så kan GT kortet være klokket ganske heftig, i alle fall så kan jeg ikke kinesisk og dermed så kan jeg heller ikke bekrefte eller avbekrefte dette.

Så min konklusjon er at vi bør nok vente litt til noen engelskspråkelige kommer med en vs test av kortene med nye drivere.

Helt enig med deg, en stor klype salt that is :D

Lenke til kommentar

Tja.. det er jo tidlig å i noe sikkert, men jeg for min del har vel hatt inntrykk av at GT kortet kom til å være svært bra. Med tanke på at du nå får sapphire x800 pro full retail til 3390 eller så på komplett og GT kortet enda ikke er under 4000 syns jeg ikke det er overraskende at GT kortet er såpass mye bedre..

Når det er sagt reagerte jeg også på 3d mark scoren. Både x800 pro og 6800GT skal da gjøre det mye bedre enn dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...