Stringer Bell Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Nokia har nå begynt og style opp series 40 med themes. Sjekk ut denne Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 syntes den var stygg jeg menmen. "Smaken er som baken" Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Nokia har nå begynt og style opp series 40 med themes. Sjekk ut denne jeg ser ingen themes? Jeg ser bare en fast bakgrunn og annerledes ikoner på batteri- og signalmåleren. edit: i likhet med bl.a. 6230 Endret 6. juni 2004 av arehei Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Fine Themes.Støgg mobil Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Nokia har nå begynt og style opp series 40 med themes. Sjekk ut denne jeg ser ingen themes? Jeg ser bare en fast bakgrunn og annerledes ikoner på batteri- og signalmåleren. Les dette Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 "Smaken er som baken" Jeg sier heller: Smaken er som baken, delt i to Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 "Smaken er som baken" Jeg sier heller: Smaken er som baken, delt i to "Smaken er som baken, ræva.." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå