defzx Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Får teste for deg da, tilbake neste tirsdag og blir vel å ta med seg "litt" mer enn den latterlig lille kvota tillater.. Den er grei du, håpe at du ikke blir tatt da =) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Kan jo prøve deg. Men for guds skyld. Ikke gå med en pose hvor det kan stå noe som røper om innholdet i posen. Ha alt oppi en bag hvor flaskene IKKE klirrer til hverandre.. Endret 9. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kan jo prøve deg. Men for guds skyld. Ikke gå med en pose hvor det kan stå noe som røper om innholdet i posen. Ha alt oppi en bag hvor flaskene IKKE klirrer til hverandre.. Tja, kan gå det.. Har gått gjennom tollen med 3 taxfreeposer tilsvarende alkohol/sigarettkvote for 4 personer pluss litt mer hos noen, uten å bli stoppa.. De genia jeg reiste med tenkte ikke over det, så de bare gikk i "forveien".. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg kommer jo til å ta fly.. Ha det i bagasjen nede i flyet, de merker det jo ikke sånn.. Hvis de skal finne det så må de stoppe meg for det jeg ser mistenklig ut, hehe. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg er nå av den oppfatning at tollreglene skal overholdes. Forøvrig vil jeg ikke anbefale å ha flasker i bagasjen, grunnet fare for at flaskene kan knuse. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg er nå av den oppfatning at tollreglene skal overholdes. Forøvrig vil jeg ikke anbefale å ha flasker i bagasjen, grunnet fare for at flaskene kan knuse. huff ja, det hadde vært jevlig ille og ikke mins jevlig flaut Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg er nå av den oppfatning at tollreglene skal overholdes. Forøvrig vil jeg ikke anbefale å ha flasker i bagasjen, grunnet fare for at flaskene kan knuse. huff ja, det hadde vært jevlig ille og ikke mins jevlig flaut går greit det, bare pakk det inn i klær så går det fint... gjorde det selv med opptil flere spritflasker da jeg fløy hjem fra spania i påsken Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) en jeg kjenner stappa flaskan ned i pringelsbokser å hadde litt potetgull oppå, men det er jo i grunnen minimalt hva du får med deg ned i en pringelsboks da Endret 10. juni 2004 av Bushnell Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 en jeg kjenner stappa flaskan ned i pringelsbokser å hadde litt potetgull oppå, men det er jo i grunnen minimalt hva du får med deg ned i en pringelsboks da kan jo helle alt oppi pringelsboksene da... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Drit nå i å smugle den forbanna spriten. Kjøp det du har lov til. Er du ikke gammel nok eller har ikke råd til å kjøpe sprit her i Norge da bør du droppe det. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Sannsynligheten for at du skal bli stoppen hvis du ser veldig ung ut er ganske lav. Vi var på klassetur i Italia i fjor. Vi var vell ca 20 stykker, ingen som var over 18 og alle hadde med seg litt. Jeg hadde så mye med meg at jeg måtte kjøpe en ekstra koffer. Hadde med meg 4 flaske vodka (store 1L, ikke sånne "pingle" 0,7L som selges i norge ), 6 flasker rødvin, 3 flasker konjakk, 2 Baylis og 1 stor Jäger, ble ikke stoppet. Hadde tenkt å kjøpe øl også men da ble det stor fare for overvekt Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Sjansen for å bli stoppet i tollen er ca 4%, men hvis du er barn er nok sjansen enda mindre. Hvis du reiser sammen med foreldre er sjansen for å bli stoppet veldig liten. I det hele tatt er sjansen for å se en tollbetjent på flyplassen liten, da det ofte ikke er kontroll i det hele tatt. Var ikke det sist jeg reiste iallefall. Tollerne er stort sett på utsikt etter narkotika og bruker ikke 30 min på å rote gjennom bagasjen til familien olsen for å finne en flaske for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå