Bogge Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei Jeg dura litt rundt på komplett.no her om dagen. Så så jeg et anlegg "Eltax Discovery Surround" (URL=http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117683&cks=PRL]Komplett.no[/url]). Er det noe bra lyd i disse høytalerene til den prisen? Noen som har erfaringer med disse? Takker for svar på forhond! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Her kan du lese en brukeromtale om høyttalerene. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Etter hva jeg har erfart med Eltax sier jeg bare "du får det du betaler for". Men det var jo ikke sorround anlegget jeg hadde, bare to front høytalere. Men likte ikke det jeg fikk, alt for overdøvende bass. Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Hadde tenkt å bruke de på pc'en! Men jeg tror jeg går for noe annet. Slik som logitech eller Creative. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Men likte ikke det jeg fikk, alt for overdøvende bass. prøvd med en equeliser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå