Togo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg trenger et nytt batteri ettersom jeg skal på en laaang reise i sommer/høst, og at det jeg har nå begynner å bli ganske så dårlig. Noen som vet hvor å finne? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Creative selger batterier på sidene deres. Sjekk nettbutikken på de norske Creative sidene: http://no.europe.creative.com/estore/ Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) JAJAJJAJA! Takk, Holger! Edit: Så fette dyrt det var for et batteri da? Endret 15. juni 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) JAJAJJAJA! Takk, Holger! Edit: Så fette dyrt det var for et batteri da? Heh, tok si tid. (Du svarte etter tre dager) Ja, det er ganske dyrt. Men batteriet er langt fra standard duracell-like batterier i ytelse. Og dessuten er det mye bedre i forhold til alle de mp3-spillerne som er ubrukelige når batteriet gir seg. Det er en viktig grunn til at jeg valgte MuVo2 fra Creative. I samme slengen kan du jo kjøpe noe nice ekstrautstyr. Jeg planlegger å kjøpe fjernkontroll med radio når jeg en gang skal skifte ut batteriet mitt. Endret 15. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Ja, så det var en del snacksy ting og tang der. Får se hva jeg plukker med meg Btw: Du svarte meg etter 6 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå