Dr3as Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Har en *.m2v fil her som jeg ikke får spilt så jeg lurer på hvilken codec jeg trenger. anyone? trenger et dvdavspiller prog Endret 8. juni 2004 av Dr3as Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 det hjalp med bildet, men ingen lyd :| er en musikkvideo, enkelte sier det kun er bilde, men det har da vært lyd på den filen før.. Lenke til kommentar
Crisko Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 prøvd å spille den av i powerdvd? Lenke til kommentar
larsli Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Vet ikke hvor eller hvordan du har fått denne fila, men .m2v er egentlig bare bilde. Hvis du demultiplexer en mpeg2-fil får du en .m2v og en .m2a fil, altså en videofil og en lydfil. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 vel i powerdvd på den ene maskina blir det lyd og bilde, den andre bare lyd.. skal prøve å legge inn så jeg har lik versjon av powerdvd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå