Gå til innhold

Hjelp, kuttscener hakker i mange spill

Anbefalte innlegg

Hei, når jeg spiller spill som Deus Ex Invisible War så hakker meny og kuttscener noe innmari. Jeg har Geforce Ti 4200, og når jeg installerer de eldre driverene, skjer ikke denne hakkinga, men spillet selv kan ikke spilles. Noen som vet hva som må ordnes? Jeg har nettopp formatert, men det hjalp lite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til Deus Ex? Ja, men det skjer i mange spill, Deus Ex er bare eksempel, demoen av Thief III og, det er nesten umulig å navigere i menyen fordi det hakker, men spillet selv går glatt!

Jeg har 2 ghz amd athlon, og 1024 mb SDRAM, og Soundblaster Live 5.1 lydkort.

Lenke til kommentar

Thief III og Deus Ex IW bruker samme spillmotor... virker som om pc'en din har problemer med den. Sjekk de offisielle technical support forumene for spillene, det er sikkert noe som har samme problem som deg. Men hvis du har problemet i andre spill enn Thief III og DX IW, er det nok noe annet.

Lenke til kommentar

Jo, men driverne er mer eller mindre offisielle. Noen av dem er betaer, andre er modifiserte versjoner av drivere fra firmaer som produserer kortene. Den jeg foreslo er den nyeste WHQL-signerte nVidia-driveren.

Lenke til kommentar

Det fiksa ikke problemet, introfilmen hakker så drøyt at det er umulig å starte spillet.

Tok 30 min å vente gjennom filmen sist

har ikke tålmodighet til slikt. Får heller vente til høsten når jeg får oppgradert :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...