Gå til innhold

100% advarsel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakkars JoachimR fikk 100 %. Han hadde til og med warn som sto der uten grunn. Han er bannet nå, men vi får håpe han får komme tilbake.

edit: får.. ikke få.. får..ikke få..får..ikke få..får.. ikke få.. får..ikke få.. *banke inn*

Endret av Ingar
Lenke til kommentar

Slikt som IPB er bugd opp gir 100% warn permban. Jeg tror vi har den praksisen at ved 100% så gir vi deg heller en lengre utestengelse for så å fjerne alle warnsa igjen. Men det er jeg ikke helt sikker på. Meningen er iallefall at du skal bli permbanna når du når 100%, fra IPB sin side.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

QUOTE (Blib @ 07/06/2004 : 00:34)
Warns forsvinner ikke med tiden nei. Vi driver ikke noen ungdomsskole med røde lapper her ;)

QUOTE (Mr. Uerland)
Får se om vi ikke kan få på plass et system som lister opp warns eldre en x måneder slik at vi kan begynne å bli litt snille og slette litt warns avogtil :)

:D

Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 16/06/2004 : 15:53)
Skal ikke se bort i fra at i morgen er vi nede på grunnskolenivå her ;)

*Norsk grunnskole, noen land er myyyyeee strengere...

Med den "removal" av warns greia mener jeg at det bør gå iallfall 6 mnd, ellers vil nok ikke folk ta det alvorlig nok...

ps. Fiksa en skriveleif i quoten, Blib, din sløving. (Grunnskole-nivå skriveleif). :devil:

:p

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

QUOTE (LoS @ 16/06/2004 : 17:19)
Vel, nå forsvinner jo prikker fra rullebladet etterhvert og, så vi er vel ikke en overlegen politistasjon heller ;)

Hvorfor er det så vanlig å trekke paraleller til det norske rettsvesen når man diskuterer forumreglene? Så lenge vi ikke bryter nork lovverk kan vi gjøre nøyaktig hva vi vil her. Om vi har lyst til å lage en regel som gir alle permban for å si hei i en post så har vi lov til det.

Lenke til kommentar

kan man ikke fjerne advarsel grafen som er under logoen og navnet vårt?

blir deppa av å hver dag se på 10% advarsel dott

da mener jeg så jeg slipper å se den..men jeg har advarselen ennda.i kontrollpanelet eller noe

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...