HolgerL Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) En melding til meg dukker opp på MSN Messenger: Kan du se om jeg kan voltmodde dette kortet? Amptron PII-3100B Jeg svarer sarkastisk tilbake: Eh...jeg har ikke en stor bok hvor det står om alle gamle hovedkort... Fyren svarer: Må man ha det? UPDATE: Jeg fortsetter å tulle med han, og sier: Du finner den på www.den-store-boka-om-gamle-hk.net Og han sier: Den linken virka ikke? Jeg fortsetter å lure han: Har du bok-plugin til IE? Han: ie? Jeg: Internet Explorer Jeg igjen: Finner du den store boka om gamle hovedkort? Alle overklokkere har den. Han: Kan du gi linken på ny da? Jeg: www.den-store-boka-om-gamle-hk.net Han: Finner ikke siden Jeg lurer han mer: Du må ha maskinen din registert på navnet til en myndig person for å få opp siden. Han: Hm.... Kossen gjørr eg det då? Jeg bestemmer meg for å avslutte spøken: Drit i det du, jeg bare tuller med deg. Han: kk Men neida, han skjønte ikke at ALT var en spøk: Men kan du ikke lage fek.s en slik link www.den-store-boka-om-gamle-hk.net/Ditt hovedkort Jeg: (humrer for meg selv) Det kan funke, men da må du ha en crack til IE. Du finner den sikkert på www.crack-til-IE_for-å-få-den-store-boka-til-å-funke.biz Han: HEHEHE DU KØDDER! No shit, Sherlock! Endret 6. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 hehe Snart må man vel ta utdanning for å overklokke... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Tror ikke at han bør begi seg ut på voltmodding. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Synes du er litt slem Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 LOL! Det var visst "Pcgutten" http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=252870 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det var visst "Pcgutten" Persontrakassering er ulovlig. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 BWAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! :lol: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 BWAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! :lol: :lol::lol: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Vakke tifeldigvis en 11-åring som spurte?? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Vakke tifeldigvis en 11-åring som spurte?? Hehe... *se seg forvirret rundt* /me lurer på hvilken 11-åring han tenker på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå